Kapitaal, ondernemingen, investeringen… als belangrijk communicatiekanaal, bieden we een breed scala aan reclameoplossingen die uitsluitend zijn gericht op de economische sector.

Binnen de portefeuille van IPM is La Libre Belgique ongetwijfeld de meest geschikte titel voor alles wat te maken heeft met economie, financiën, private banking, vermogen, nalatenschap, enz.
Het biedt ook dagelijkse informatie over aandelen en beleggingsfondsen.
“Naast de krant”, vertelt Patricia Hupin, salesmanager voor de financiële sector, “publiceren we regelmatig speciale dossiers van 16 tot 24 pagina’s waarin bepaalde financiële thema’s centraal staan. Op digitaal niveau kunnen we nog efficiënter zijn, omdat we toegang hebben tot de gegevens waar mensen die geïnteresseerd zijn in de economie en financiën toestemming voor geven. We kunnen uit al onze titels de informatie selecteren die relevant is voor deze segmenten en calls to action introduceren.”

Verder is er nog het gebruik van videoformats, de organisatie van financiële conferenties of de publicatie in La Libre Eco, de zaterdagbijlage die zich richt op B2B en vooral gaat over bedrijven, start-ups, financiën, markten, beleggingen, …. “Bijna alles is mogelijk, zowel op het gebied van branding, naamsbekendheid als content, en het ontwikkelen van een op maat gemaakte contentstrategie op het gebied van financiële communicatie”.
Patricia Hupin noemt als voorbeeld de native campagne van een grote Belgische bank die haar expertise op verschillende domeinen wil tonen. De bank gebruikt onze sites en pagina’s om het hele jaar door content te publiceren. En ze is niet de enige. “De resultaten zijn erg goed!”
Wil je meer weten over La Libre en Libre Eco?
Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !