Economie is een belangrijk USP van La Libre

Kapitaal, ondernemingen, investeringen… als belangrijk communicatiekanaal, bieden we een breed scala aan reclameoplossingen die uitsluitend zijn gericht op de economische sector. Binnen de portefeuille van IPM is La Libre Belgique ongetwijfeld de meest geschikte titel voor alles wat te maken…
16 januari 2024

Kapitaal, ondernemingen, investeringen… als belangrijk communicatiekanaal, bieden we een breed scala aan reclameoplossingen die uitsluitend zijn gericht op de economische sector.

Binnen de portefeuille van IPM is La Libre Belgique ongetwijfeld de meest geschikte titel voor alles wat te maken heeft met economie, financiën, private banking, vermogen, nalatenschap, enz.

Het biedt ook dagelijkse informatie over aandelen en beleggingsfondsen.

“Naast de krant”, vertelt Patricia Hupin, salesmanager voor de financiële sector, “publiceren we regelmatig speciale dossiers van 16 tot 24 pagina’s waarin bepaalde financiële thema’s centraal staan. Op digitaal niveau kunnen we nog efficiënter zijn, omdat we toegang hebben tot de gegevens waar mensen die geïnteresseerd zijn in de economie en financiën toestemming voor geven. We kunnen uit al onze titels de informatie selecteren die relevant is voor deze segmenten en calls to action introduceren.”

Verder is er nog het gebruik van videoformats, de organisatie van financiële conferenties of de publicatie in La Libre Eco, de zaterdagbijlage die zich richt op B2B en vooral gaat over bedrijven, start-ups, financiën, markten, beleggingen, …. “Bijna alles is mogelijk, zowel op het gebied van branding, naamsbekendheid als content, en het ontwikkelen van een op maat gemaakte contentstrategie op het gebied van financiële communicatie”.

Patricia Hupin noemt als voorbeeld de native campagne van een grote Belgische bank die haar expertise op verschillende domeinen wil tonen. De bank gebruikt onze sites en pagina’s om het hele jaar door content te publiceren. En ze is niet de enige. “De resultaten zijn erg goed!”

Wil je meer weten over La Libre en Libre Eco?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...