Economie is een belangrijk USP van La Libre

Kapitaal, ondernemingen, investeringen… als belangrijk communicatiekanaal, bieden we een breed scala aan reclameoplossingen die uitsluitend zijn gericht op de economische sector. Binnen de portefeuille van IPM is La Libre Belgique ongetwijfeld de meest geschikte titel voor alles wat te maken…
16 januari 2024

Kapitaal, ondernemingen, investeringen… als belangrijk communicatiekanaal, bieden we een breed scala aan reclameoplossingen die uitsluitend zijn gericht op de economische sector.

Binnen de portefeuille van IPM is La Libre Belgique ongetwijfeld de meest geschikte titel voor alles wat te maken heeft met economie, financiën, private banking, vermogen, nalatenschap, enz.

Het biedt ook dagelijkse informatie over aandelen en beleggingsfondsen.

“Naast de krant”, vertelt Patricia Hupin, salesmanager voor de financiële sector, “publiceren we regelmatig speciale dossiers van 16 tot 24 pagina’s waarin bepaalde financiële thema’s centraal staan. Op digitaal niveau kunnen we nog efficiënter zijn, omdat we toegang hebben tot de gegevens waar mensen die geïnteresseerd zijn in de economie en financiën toestemming voor geven. We kunnen uit al onze titels de informatie selecteren die relevant is voor deze segmenten en calls to action introduceren.”

Verder is er nog het gebruik van videoformats, de organisatie van financiële conferenties of de publicatie in La Libre Eco, de zaterdagbijlage die zich richt op B2B en vooral gaat over bedrijven, start-ups, financiën, markten, beleggingen, …. “Bijna alles is mogelijk, zowel op het gebied van branding, naamsbekendheid als content, en het ontwikkelen van een op maat gemaakte contentstrategie op het gebied van financiële communicatie”.

Patricia Hupin noemt als voorbeeld de native campagne van een grote Belgische bank die haar expertise op verschillende domeinen wil tonen. De bank gebruikt onze sites en pagina’s om het hele jaar door content te publiceren. En ze is niet de enige. “De resultaten zijn erg goed!”

Wil je meer weten over La Libre en Libre Eco?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op info@ipmadvertising.be !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...