Economie is een belangrijk USP van La Libre

Kapitaal, ondernemingen, investeringen… als belangrijk communicatiekanaal, bieden we een breed scala aan reclameoplossingen die uitsluitend zijn gericht op de economische sector. Binnen de portefeuille van IPM is La Libre Belgique ongetwijfeld de meest geschikte titel voor alles wat te maken…
16 januari 2024

Kapitaal, ondernemingen, investeringen… als belangrijk communicatiekanaal, bieden we een breed scala aan reclameoplossingen die uitsluitend zijn gericht op de economische sector.

Binnen de portefeuille van IPM is La Libre Belgique ongetwijfeld de meest geschikte titel voor alles wat te maken heeft met economie, financiën, private banking, vermogen, nalatenschap, enz.

Het biedt ook dagelijkse informatie over aandelen en beleggingsfondsen.

“Naast de krant”, vertelt Patricia Hupin, salesmanager voor de financiële sector, “publiceren we regelmatig speciale dossiers van 16 tot 24 pagina’s waarin bepaalde financiële thema’s centraal staan. Op digitaal niveau kunnen we nog efficiënter zijn, omdat we toegang hebben tot de gegevens waar mensen die geïnteresseerd zijn in de economie en financiën toestemming voor geven. We kunnen uit al onze titels de informatie selecteren die relevant is voor deze segmenten en calls to action introduceren.”

Verder is er nog het gebruik van videoformats, de organisatie van financiële conferenties of de publicatie in La Libre Eco, de zaterdagbijlage die zich richt op B2B en vooral gaat over bedrijven, start-ups, financiën, markten, beleggingen, …. “Bijna alles is mogelijk, zowel op het gebied van branding, naamsbekendheid als content, en het ontwikkelen van een op maat gemaakte contentstrategie op het gebied van financiële communicatie”.

Patricia Hupin noemt als voorbeeld de native campagne van een grote Belgische bank die haar expertise op verschillende domeinen wil tonen. De bank gebruikt onze sites en pagina’s om het hele jaar door content te publiceren. En ze is niet de enige. “De resultaten zijn erg goed!”

Wil je meer weten over La Libre en Libre Eco?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...