Deuzio verschijnt nu ook elke zaterdag bij La DH en La Libre Belgique

Deuzio magazine, het meest gelezen tijdschrift in de weekendbijlagen van Franstalige kranten en al 13 jaar het lifestyle-magazine bij L’Avenir, verschijnt nu ook bij La Libre en La DH. “Vanaf 10 november 2023 vervangt Deuzio de bijlagen DH Mag en…
9 november 2023

Deuzio magazine, het meest gelezen tijdschrift in de weekendbijlagen van Franstalige kranten en al 13 jaar het lifestyle-magazine bij L’Avenir, verschijnt nu ook bij La Libre en La DH.

“Vanaf 10 november 2023 vervangt Deuzio de bijlagen DH Mag en Quid. De totale verspreiding van Deuzio zal dan 1.716.200 lezers* bereiken. Maar ook de content groeit”, verklaart Nathanaël Jacqmin, hoofdredacteur en verantwoordelijke weekendbijlagen. “Naast de huidige hoofdthema’s die het zo succesvol hebben gemaakt (tuin, familie, reizen, gezondheid, restaurants, mode, tv, …) voegen we nieuwe onderwerpen toe over consumentenzaken, geld, technologie, dieren, mobiliteit, enz.”

Dat Deuzio nu verschijnt bij alle drie de dagbladen betekent ook een groter team, met ongeveer vijftien webfirst journalisten die gespecialiseerd zijn in lifestyle onderwerpen, maar ook enkele experts die vragen van lezers zullen beantwoorden.

“De nieuwe Deuzio is er om Belgen te informeren met praktische weetjes, goede tips, enz. “.

Deze vernieuwde Deuzio zal ook worden opgenomen in de specifieke secties van de websites van de drie dagbladen (LAvenir.net, DHnet.be, LaLibre.be) alsook op de specifieke Facebook pagina’s zoals ‘Nos amis les animaux : Caro répond à vos questions’. Heel wat artikels zullen ook worden uitgebreid met video.

Tenslotte zal Deuzio zijn portie dromen en plezier behouden, met testritten in prestigieuze auto’s, reizen naar verre oorden en charmante of met Michelinsterren bekroonde restaurants. Een nog dynamischer tweede leven met een evenwichtige verdeling van het lezerspubliek, gelezen door zowel vrouwen als mannen.

*Source : CIM BPS 2023, Total Readers La Libre + La DH + L’Avenir

Wenst u meer info over Deuzio? Contacteer ons via [email protected] of raadpleeg onze ratecard

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...