De Taylor-made oplossingen van LN24

LN24 heeft een nieuwe programmering met vernieuwde concepten klaar. Wenst u uw boodschap meer visibiliteit te geven profiteer dan van onze taylor-made oplossingen, uniek in Franstalig België. Unieke taylor-made oplossingen Onze oplossingen zijn gebaseerd op deze drie pijlers: content, visibiliteit…
9 februari 2023

LN24 heeft een nieuwe programmering met vernieuwde concepten klaar. Wenst u uw boodschap meer visibiliteit te geven profiteer dan van onze taylor-made oplossingen, uniek in Franstalig België.

Unieke taylor-made oplossingen

Onze oplossingen zijn gebaseerd op deze drie pijlers: content, visibiliteit en digitaal

LN24 geeft u de mogelijkheid om centraal te staan in onze audiovisuele inhoud! Uw boodschap wordt uitgezonden in verschillende formaten (dossier, reportage, expert, enz.), geïntegreerd in het programma zelf. Dit geeft u een ontzettend mooie exposure bij onze 387.500 unieke kijkers per week!

Maar ook digitaal komt aan bod! Uw inhoud zal in replay worden aangeboden op onze website (200.000 unieke bezoekers per maand), in onze newsletter (20.000 contacten) en op onze sociale media.

Onze packages voor maximale visibiliteit   

Onze taylor-made oplossingen gelden voor volgende 4 belangrijke programma’s: On saura tout, Success stories, Les acteurs de l’éco en Parlons Cash.

Met onze totaalpakketten zal uw merk herhaaldelijk in meerdere programma’s verschijnen. Voor het programma “On saura tout”, gepresenteerd door Charlotte Baut, omvat dit pakket bijvoorbeeld 5 content elementen gedurende een hele week!

U bent zeker van een zeer grote zichtbaarheid die wordt geaccentueerd door een kwalitatieve en gesegmenteerde redactionele context. Elke week staat het programma immers in het teken van een bepaald thema (Batibouw, geldzaken, Luxemburg, enz.). Bekijk hieronder de kalender met aankomende thema’s.

De andere twee offertes hebben dezelfde impact maar over een kortere periode (één dag) of richten zich op een specifiek formaat (à la carte).

In de komende weken zullen nieuwe programma’s van start gaan die weer mogelijkheden bieden om uw zichtbaarheid te verhogen.

    • La minute, een kort, bondig en dynamisch formaat, zal adverteerders op het gebied van onder andere cultuur, financiën en economie de mogelijkheid bieden om te communiceren over hun meest recente nieuwstopics.
    • Verder is er ook nog het wekelijks programma Demain, waarin de toekomstige uitdagingen voor de Belgische samenleving centraal staan.

Kijk ook eens naar de andere doeltreffende mogelijkheden van de IPM-Group

Profiteer ook van de sterkte van de IPM-Group door uw tv-campagne aan te vullen met onze print, video, display en digitale oplossingen, door middel van onze bijlagen of onze specifieke dossiers (duurzaamheid, mobiliteit, de onderneming van morgen, vastgoed, enz.).

La Libre is het meest kwalitatieve dagblad in de Belgische Franstalige pers en kenmerkt zich door een uitzonderlijke selectiviteit (115) voor de sociale groepen 1-2. Bovendien is La Libre Eco de meest bezochte website door hogere kaderleden in Franstalig België.  

Wenst u meer informatie over onze programma’s en taylor-made reclameoplossingen, neem dan contact op met Fabienne Tramasure op +32/472/41.36.46  

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...