De nieuwe DH-app is succesvol gelanceerd

De minder dan twee maanden geleden gelanceerde DH-app heeft al de verwachtingen overtroffen dankzij een groots opgezette mediacampagne. “De lancering vond plaats tijdens de kerstperiode en dat stelde ons in staat om op een impactvolle manier aanwezig te zijn in…
6 februari 2024

De minder dan twee maanden geleden gelanceerde DH-app heeft al de verwachtingen overtroffen dankzij een groots opgezette mediacampagne.

“De lancering vond plaats tijdens de kerstperiode en dat stelde ons in staat om op een impactvolle manier aanwezig te zijn in de actualiteit,” verklaart Amaury Rosier, Digital Sales & Marketing Director. De campagne liep 4 weken lang op tv, radio, billboards, digitaal, sociale media, …. Kortom, we hebben echt indruk gemaakt.”

Na de succesvolle strategische lancering dit jaar, zal de DH-app ook één van de belangrijkste prioriteiten zijn voor 2024. En wat een geweldige start! De cijfers overtroffen zelfs onze verwachtingen: “we hebben al 15.000 actieve gebruikers per dag en het aantal pageviews schommelt rond de 7 tot 8 (in plaats van gemiddeld 2 tot 3 op mobiel). We hebben de betrokkenheid bij de inhoud verdrievoudigd!”

Het moet gezegd worden dat de DH-app zijn lezers een echte immersieve ervaring biedt met innovatieve mobiele functies. Het doel is nu om de marketinginspanningen verder te zetten, omdat we zien dat het product populair is en goed ontvangen wordt door het publiek.

Download onze nieuwe app en mis geen enkel belangrijk nieuwsfeit van de grootste Franstalige sportredactie!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...