De nieuwe DH-app is succesvol gelanceerd

De minder dan twee maanden geleden gelanceerde DH-app heeft al de verwachtingen overtroffen dankzij een groots opgezette mediacampagne. “De lancering vond plaats tijdens de kerstperiode en dat stelde ons in staat om op een impactvolle manier aanwezig te zijn in…
6 februari 2024

De minder dan twee maanden geleden gelanceerde DH-app heeft al de verwachtingen overtroffen dankzij een groots opgezette mediacampagne.

“De lancering vond plaats tijdens de kerstperiode en dat stelde ons in staat om op een impactvolle manier aanwezig te zijn in de actualiteit,” verklaart Amaury Rosier, Digital Sales & Marketing Director. De campagne liep 4 weken lang op tv, radio, billboards, digitaal, sociale media, …. Kortom, we hebben echt indruk gemaakt.”

Na de succesvolle strategische lancering dit jaar, zal de DH-app ook één van de belangrijkste prioriteiten zijn voor 2024. En wat een geweldige start! De cijfers overtroffen zelfs onze verwachtingen: “we hebben al 15.000 actieve gebruikers per dag en het aantal pageviews schommelt rond de 7 tot 8 (in plaats van gemiddeld 2 tot 3 op mobiel). We hebben de betrokkenheid bij de inhoud verdrievoudigd!”

Het moet gezegd worden dat de DH-app zijn lezers een echte immersieve ervaring biedt met innovatieve mobiele functies. Het doel is nu om de marketinginspanningen verder te zetten, omdat we zien dat het product populair is en goed ontvangen wordt door het publiek.

Download onze nieuwe app en mis geen enkel belangrijk nieuwsfeit van de grootste Franstalige sportredactie!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...