De minder dan twee maanden geleden gelanceerde DH-app heeft al de verwachtingen overtroffen dankzij een groots opgezette mediacampagne.
“De lancering vond plaats tijdens de kerstperiode en dat stelde ons in staat om op een impactvolle manier aanwezig te zijn in de actualiteit,” verklaart Amaury Rosier, Digital Sales & Marketing Director. De campagne liep 4 weken lang op tv, radio, billboards, digitaal, sociale media, …. Kortom, we hebben echt indruk gemaakt.”
Na de succesvolle strategische lancering dit jaar, zal de DH-app ook één van de belangrijkste prioriteiten zijn voor 2024. En wat een geweldige start! De cijfers overtroffen zelfs onze verwachtingen: “we hebben al 15.000 actieve gebruikers per dag en het aantal pageviews schommelt rond de 7 tot 8 (in plaats van gemiddeld 2 tot 3 op mobiel). We hebben de betrokkenheid bij de inhoud verdrievoudigd!”
Het moet gezegd worden dat de DH-app zijn lezers een echte immersieve ervaring biedt met innovatieve mobiele functies. Het doel is nu om de marketinginspanningen verder te zetten, omdat we zien dat het product populair is en goed ontvangen wordt door het publiek.
Download onze nieuwe app en mis geen enkel belangrijk nieuwsfeit van de grootste Franstalige sportredactie!