De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La…
6 februari 2024

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.  

« Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre Belgique met onder andere de ‘politieke baromerter’. In deze verkiezingscontext doen we er alles aan om de lezers te informeren, of dat nu gebeurt via debatten, een breed scala aan onderwerpen en meningen, of meer economische topics in La Libre Eco”, zegt Garance de Lannoy, Key Accountmanager.

Verandert er iets door de verkiezingscontext? “Ja, we hebben veel campagnes lopen! Het is nu het ideale moment om te communiceren met uw doelgroep, vanwege onze politiek gerichte inhoud. Dit is een aanvulling op onze andere datasegmenten, die het mogelijk maken om nauwkeurig verschillende kiezersprofielen te targeten, inclusief nieuwe kiezers”. Garance maakt ook van de gelegenheid gebruik om het kanaalLa Libre Étudiantonder de aandacht te brengen.

Onze andere redacties zitten uiteraard ook op hete kolen. Onze journalisten bij La DH voorzien uitzendingen van het programma “Qui veut Quoi”, geven commentaar op “Duels de l’élection” en staan heel dicht bij ons lezerspubliek door het beantwoorden van hun vragen.

Bij Moustique, dat in 2024 zijn honderdjarig bestaan viert, zullen we een fact-checking doen van de voornaamste uitspraken van de week en het doen en laten van politici nagaan (het voeren van een verkiezingscampagne, het reilen en zeilen van lokale overheden, schepenen, burgemeesters van kleine gemeenten, enz.). Op 5 juni 2024 wordt er een themadossier van 20 pagina’s aan gewijd.

En laten we ook de regionale edities van L’Avenir niet vergeten, die niet zullen nalaten de impact van onze keuzes op ons lokale leven te belichten.

Blijf ook op de hoogte van het politieke nieuws via onze websites en apps !

En LN24, met themaprogramma’s en gasten in de studio die vaak heftig zullen discussiëren.

Verschillende politieke organisaties hebben IPM al gekozen om hun kiezers toe te spreken. Mis de kans niet om er ook deel van uit te maken.

Neem contact op  met [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...