De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La…
6 februari 2024

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.  

« Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre Belgique met onder andere de ‘politieke baromerter’. In deze verkiezingscontext doen we er alles aan om de lezers te informeren, of dat nu gebeurt via debatten, een breed scala aan onderwerpen en meningen, of meer economische topics in La Libre Eco”, zegt Garance de Lannoy, Key Accountmanager.

Verandert er iets door de verkiezingscontext? “Ja, we hebben veel campagnes lopen! Het is nu het ideale moment om te communiceren met uw doelgroep, vanwege onze politiek gerichte inhoud. Dit is een aanvulling op onze andere datasegmenten, die het mogelijk maken om nauwkeurig verschillende kiezersprofielen te targeten, inclusief nieuwe kiezers”. Garance maakt ook van de gelegenheid gebruik om het kanaalLa Libre Étudiantonder de aandacht te brengen.

Onze andere redacties zitten uiteraard ook op hete kolen. Onze journalisten bij La DH voorzien uitzendingen van het programma “Qui veut Quoi”, geven commentaar op “Duels de l’élection” en staan heel dicht bij ons lezerspubliek door het beantwoorden van hun vragen.

Bij Moustique, dat in 2024 zijn honderdjarig bestaan viert, zullen we een fact-checking doen van de voornaamste uitspraken van de week en het doen en laten van politici nagaan (het voeren van een verkiezingscampagne, het reilen en zeilen van lokale overheden, schepenen, burgemeesters van kleine gemeenten, enz.). Op 5 juni 2024 wordt er een themadossier van 20 pagina’s aan gewijd.

En laten we ook de regionale edities van L’Avenir niet vergeten, die niet zullen nalaten de impact van onze keuzes op ons lokale leven te belichten.

Blijf ook op de hoogte van het politieke nieuws via onze websites en apps !

En LN24, met themaprogramma’s en gasten in de studio die vaak heftig zullen discussiëren.

Verschillende politieke organisaties hebben IPM al gekozen om hun kiezers toe te spreken. Mis de kans niet om er ook deel van uit te maken.

Neem contact op  met Garance.delannoy@ipmgroup.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

Paris Match viert 75ste verjaardag!

Paris Match viert 75ste verjaardag!

Het wordt dan ook een bijzonder jaar voor het iconische magazine dat deze speciale verjaardag op gepaste wijze zal vieren met een reeks exclusieve dossiers.  Paris Match, opgericht in 1949 en met de beroemde slogan "Le poids des mots. Le choc des photos", staat bekend...