De gezichten van IPM Advertising: Delphine Beckers verovert het westen

Ze groeide op in Gemmenich, in de buurt van het drielandenpunt tussen België, Nederland en Duitsland. Ze vatte haar studies in de communicatie aan in Luik en trok vervolgens naar de hoofdstad voor haar master. IPM Advertising is haar eerste…
18 oktober 2021

Ze groeide op in Gemmenich, in de buurt van het drielandenpunt tussen België, Nederland en Duitsland. Ze vatte haar studies in de communicatie aan in Luik en trok vervolgens naar de hoofdstad voor haar master.

IPM Advertising is haar eerste werkgever: “ik ben in juni 2020 beginnen solliciteren en de contacten met IPM verliepen heel vlot. Half september 2020 ben ik er aan de slag gegaan en toen heb ik corona opgelopen … in een periode waarin het telewerk opnieuw veralgemeend werd.”

De jonge vrouw van 25 maakt deel uit van het team ‘Bureaus’ van de advertentieafdeling. Als Agencies Market Account Executive verzorgt Delphine de contacten tussen de mediabureaus en de operationele teams van IPM Advertising. Aangezien ze dagelijks met offertes en analyses bezig is, verheugt ze zich op de lunches en evenementen die binnenkort weer mogelijk zullen zijn en waarbij de advertentieafdeling en de bureaus op een meer informele manier samenkomen.

Met haar opleiding in digitale marketing stelt Delphine het vooral op prijs dat ze inhoudelijke campagnes kan uitwerken, meer bepaald met partner content: “het is een subtiele manier om merken in de kijker te plaatsen door informatie te verstrekken die relevant is voor de lezers. Dat vergt creativiteit. Het zijn ook moeilijkere campagnes om op te volgen en te analyseren, maar ik ervaar het vooral als een uitdaging.”

Delphine is min of meer opgegroeid met een smartphone in de hand en is het dus gewoon om zich te informeren via het internet en apps. Toch is haar kijk op de papieren pers geëvolueerd na een jaar in een persgroep. “Als ik de cijfers van de studies en analyses bekijk, realiseer ik me welke slagkracht de papieren pers heeft. Daar had ik geen idee van!” geeft de nieuwe stadsbewoonster toe.

Want ja, Delphine heef onlangs haar optrekje in de Oostkantons ingeruild voor Brussel. We hopen dat ze zich daar snel thuis voelt!

Bedankt en nog veel succes bij IPM Advertising!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...