De gezichten van IPM Advertising: Delphine Beckers verovert het westen

Ze groeide op in Gemmenich, in de buurt van het drielandenpunt tussen België, Nederland en Duitsland. Ze vatte haar studies in de communicatie aan in Luik en trok vervolgens naar de hoofdstad voor haar master. IPM Advertising is haar eerste…
18 oktober 2021

Ze groeide op in Gemmenich, in de buurt van het drielandenpunt tussen België, Nederland en Duitsland. Ze vatte haar studies in de communicatie aan in Luik en trok vervolgens naar de hoofdstad voor haar master.

IPM Advertising is haar eerste werkgever: “ik ben in juni 2020 beginnen solliciteren en de contacten met IPM verliepen heel vlot. Half september 2020 ben ik er aan de slag gegaan en toen heb ik corona opgelopen … in een periode waarin het telewerk opnieuw veralgemeend werd.”

De jonge vrouw van 25 maakt deel uit van het team ‘Bureaus’ van de advertentieafdeling. Als Agencies Market Account Executive verzorgt Delphine de contacten tussen de mediabureaus en de operationele teams van IPM Advertising. Aangezien ze dagelijks met offertes en analyses bezig is, verheugt ze zich op de lunches en evenementen die binnenkort weer mogelijk zullen zijn en waarbij de advertentieafdeling en de bureaus op een meer informele manier samenkomen.

Met haar opleiding in digitale marketing stelt Delphine het vooral op prijs dat ze inhoudelijke campagnes kan uitwerken, meer bepaald met partner content: “het is een subtiele manier om merken in de kijker te plaatsen door informatie te verstrekken die relevant is voor de lezers. Dat vergt creativiteit. Het zijn ook moeilijkere campagnes om op te volgen en te analyseren, maar ik ervaar het vooral als een uitdaging.”

Delphine is min of meer opgegroeid met een smartphone in de hand en is het dus gewoon om zich te informeren via het internet en apps. Toch is haar kijk op de papieren pers geëvolueerd na een jaar in een persgroep. “Als ik de cijfers van de studies en analyses bekijk, realiseer ik me welke slagkracht de papieren pers heeft. Daar had ik geen idee van!” geeft de nieuwe stadsbewoonster toe.

Want ja, Delphine heef onlangs haar optrekje in de Oostkantons ingeruild voor Brussel. We hopen dat ze zich daar snel thuis voelt!

Bedankt en nog veel succes bij IPM Advertising!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...