De gezichten van IPM Advertising: Delphine Beckers verovert het westen

Ze groeide op in Gemmenich, in de buurt van het drielandenpunt tussen België, Nederland en Duitsland. Ze vatte haar studies in de communicatie aan in Luik en trok vervolgens naar de hoofdstad voor haar master. IPM Advertising is haar eerste…
18 oktober 2021

Ze groeide op in Gemmenich, in de buurt van het drielandenpunt tussen België, Nederland en Duitsland. Ze vatte haar studies in de communicatie aan in Luik en trok vervolgens naar de hoofdstad voor haar master.

IPM Advertising is haar eerste werkgever: “ik ben in juni 2020 beginnen solliciteren en de contacten met IPM verliepen heel vlot. Half september 2020 ben ik er aan de slag gegaan en toen heb ik corona opgelopen … in een periode waarin het telewerk opnieuw veralgemeend werd.”

De jonge vrouw van 25 maakt deel uit van het team ‘Bureaus’ van de advertentieafdeling. Als Agencies Market Account Executive verzorgt Delphine de contacten tussen de mediabureaus en de operationele teams van IPM Advertising. Aangezien ze dagelijks met offertes en analyses bezig is, verheugt ze zich op de lunches en evenementen die binnenkort weer mogelijk zullen zijn en waarbij de advertentieafdeling en de bureaus op een meer informele manier samenkomen.

Met haar opleiding in digitale marketing stelt Delphine het vooral op prijs dat ze inhoudelijke campagnes kan uitwerken, meer bepaald met partner content: “het is een subtiele manier om merken in de kijker te plaatsen door informatie te verstrekken die relevant is voor de lezers. Dat vergt creativiteit. Het zijn ook moeilijkere campagnes om op te volgen en te analyseren, maar ik ervaar het vooral als een uitdaging.”

Delphine is min of meer opgegroeid met een smartphone in de hand en is het dus gewoon om zich te informeren via het internet en apps. Toch is haar kijk op de papieren pers geëvolueerd na een jaar in een persgroep. “Als ik de cijfers van de studies en analyses bekijk, realiseer ik me welke slagkracht de papieren pers heeft. Daar had ik geen idee van!” geeft de nieuwe stadsbewoonster toe.

Want ja, Delphine heef onlangs haar optrekje in de Oostkantons ingeruild voor Brussel. We hopen dat ze zich daar snel thuis voelt!

Bedankt en nog veel succes bij IPM Advertising!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...