COP 27: profiteer van onze relevante context Duurzaamheid

Nu ze zo vaak aan bod komen in het nieuws, kan niemand de klimaatproblemen nog negeren. IPM houdt altijd rekening met de behoeften van het publiek en publiceert daarom talrijke artikels over dit thema, vooral aan het eind van dit…
3 november 2022

Nu ze zo vaak aan bod komen in het nieuws, kan niemand de klimaatproblemen nog negeren. IPM houdt altijd rekening met de behoeften van het publiek en publiceert daarom talrijke artikels over dit thema, vooral aan het eind van dit jaar.

Op 7 november 2022, vindt in Sharm-El-Sheikh (Egypte) de COP 27 plaats. Naar aanleiding van deze conferentie, verschijnt op 16 november een speciaal dossier « Durabilité et environnement » (Duurzaamheid en Milieu) in La Libre, L’Avenir en La DH, dit vertegenwoordigt een totaal publiek van 1 miljoen lezers.  

Crossmedia bijlage

Dit supplement geeft een prominente plaats aan initiatieven die zich inzetten tegen de opwarming van de aarde en voor de bescherming van het milieu, of het nu gaat om particuliere bedrijven, overheidsinstanties of andere organisaties.

Ook in Paris Match of Moustique komen heel wat onderwerpen aan bod. En niet te vergeten de tv-verslaggeving op LN24: Charlotte Baut ontvangt in het programma “On saura tout” gasten om te praten over de strijd tegen de opwarming van de aarde of om projecten voor te stellen die gericht zijn op het verminderen van de CO2-uitstoot in België.

In onze dagbladen zullen we uitvoerig verslag doen van de debatten die op de COP 27 plaatsvinden. We zullen ook deskundigen interviewen om deze klimaatkwesties te analyseren.

En digitaal?

We beschikken over een uitgebreide inventaris om ons te richten op het segment van de duurzaamheid data, op een zeer aantrekkelijke CPM-basis met zowel display- als videoformaten.

Als u een specifieke en unieke context voor uw digitale campagne wenst, overweeg dan ook ons IN-MAIL product waarmee u zich via onze nieuwsbrieven kunt richten op ditzelfde segment van mensen die geïnteresseerd zijn in duurzaamheid!

Zie ook onze rubriek « Planète » in de geschreven pers en op onze site

Mocht u dit artikel pas lezen nadat de COP 27 reeds heeft plaatsgevonden, geen paniek. Er komen nog genoeg gelegenheden om uw merk te linken aan onze content. La Libre heeft o.a. een dagelijkse rubriek « Planète » waarin de belangrijkste thema’s met betrekking tot klimaat en milieu aan bod komen, zowel in de gedrukte editie als op de website https://www.lalibre.be/planete/.

Wilt u ook graag profiteren van de redactionele context rondom deze thema’s? Gelieve contact op te nemen met Martim Gervais, +32 (0)488 77 59 56 – [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...