Batibouw 2023: de kracht van data voor uw campagnes

Batibouw 2023 vindt plaats van 14 tot en met 19 maart. Nooit eerder waren gegevens zo waardevol voor adverteerders. IPM-websites bieden hen specifieke segmentaties via video’s en display. Wat meer uitleg. Elk jaar bevestigt BATIBOUW haar rol als grootste Belgische…
10 januari 2023

Batibouw 2023 vindt plaats van 14 tot en met 19 maart. Nooit eerder waren gegevens zo waardevol voor adverteerders. IPM-websites bieden hen specifieke segmentaties via video’s en display. Wat meer uitleg.

Elk jaar bevestigt BATIBOUW haar rol als grootste Belgische vakbeurs voor Bouw, Renovatie en Inrichting. Hoewel het interessant is voor professionele en particuliere bezoekers, is het ook een geweldige kans voor adverteerders.

Onder het thema « Bouwen aan morgen », biedt de editie 2023 een vooruitblik op trends aangaande autonome en energiezuinige woningen of bijvoorbeeld binnen- en buitenisolatie.

Een gekwalificeerde doelgroep bereiken

Er zijn heel wat opportuniteiten en niches voor adverteerders. Thierry Hottat, Operations Director van IPM Advertising legt uit: « Wat we vandaag aan merken kunnen bieden is het creëren van doelgroepsegmenten van mensen die rechtstreeks geïnteresseerd zijn in de thema’s die aan de bouwbeurs gelinkt zijn: decoratie, inrichting, bouw of renovatie. Als een internetgebruiker op één van onze sites interesse toont in hypotheekleningen, kunnen we deze vervolgens terugvinden op onze andere informatiesites om een advertentie voor te stellen in klassieke weergave of in video’s. »

Met ons displayaanbod kunt u zich richten op publiekssegmenten die geïnteresseerd zijn in decoratie, interieur, bouw of renovatie. Zo bent u zeker van de doeltreffendheid van uw campagnes!

50 miljoen videostreams per maand

De hoeveelheid video’s die op de IPM-sites worden aangeboden, is het afgelopen jaar letterlijk geëxplodeerd, vooral sinds de overname van de audiovisuele zender LN24, bevestigt hij: « Met 50 miljoen impressies per maand is IPM vandaag één van de belangrijkste spelers in het zuiden van het land. Voor adverteerders in de decoratie-, verzekerings-, kook- of zelfs banksector leidt onze expertise op het gebied van online adverteren en targetingtechnologieën, die volledig in overeenstemming zijn met de GDPR, tot een sterke toename van de ROI. »

Wenst u uw campagne nationaal te promoten? Dan biedt IPM Advertising u TBOO and More, een data-aanbod waarmee u de reach kunt uitbreiden naar het noorden van het land, met een bereik dat even kwalitatief is voor adverteerders.  

Geniet van onze speciale condities naar aanleiding van Batibouw door te adverteren in:

  • Paris Match
  • Moustique
  • Un In-mail deco
  • Un sponsoring de la Semaine « My Home » sur LN24
  • Et bien d’autres choses

Als u wilt profiteren van deze redactionele context, neem dan contact op met Caroline Bossaert – Hoofd Verkoop – Directe Markt

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...