TBOO and more: onze must-have aanbiedingen voor het Autosalon 2025 :

IPM en Ads&data brengen de reclameproducten voor de Brussels Motor Show 2025 in exclusiviteit op de markt. In samenwerking met onze Vlaamse partner hebben we vier advertentieoplossingen gecreëerd voor de meest veeleisende autoadverteerders.
10 oktober 2024

IPM en Ads&data brengen exclusief advertentieproducten voor het Autosalon van Brussel 2025 op de markt. In samenwerking met onze Vlaamse partner hebben we vier advertentieoplossingen gecreëerd voor de meest veeleisende autoadverteerders.

  1. De officiële Autosalon-catalogus gekoppeld aan de kracht van onze merken

We verzorgen de productie en verdeling van de officiële saloncatalogus, die zal worden uitgedeeld aan alle bezoekers van het Autosalon. Wilt u uw nieuwe model onder de aandacht brengen van potentiële autokopers of hen informeren over uw kortingen op opties? Dan is dit print aanbod iets voor u!

De catalogus wordt uitgebracht in het Frans en het Nederlands en zal ook verschijnen in onze dagbladen (L’Avenir, La DH les Sports + en La Libre) en in het Nieuwsblad. We zullen de digitale versies (pdf) ook aanbieden op de websites van de Standaard, de Gazet van Antwerpen en het Belang van Limburg.

Wil je de ultieme zichtbaarheid? Aarzel dan niet!

2. Display- en videopakketten voor autoliefhebbers

IPM en Ads&data hebben het exclusieve recht op re-targeting van autosalon-bezoekers die hun ticket hebben geboekt op de website van FEBIAC, de organisator van het Autosalon. In samenwerking met onze Vlaamse collega’s stellen we een eerste display package voor gericht aan autoliefhebbers aan 15.000 euro. Met dit product wordt uw campagne 4 weken lang getoond op het netwerk van Ads&data en IPM met 1 miljoen impressies bij autoliefhebbers!

Het tweede package Video + car lovers aan 15.000 euro laat eveneens toe uw campagne op te zetten op het Ads&data en IPM netwerk, via een preroll van 15 seconden deze keer.  Hierbij genereren we niet minder dan 600.000 impressies bij car lovers, over een minimum periode van 4 weken.

3. Onze auto contexten en thema’s op onze websites en in de print!

Wacht dus niet langer en maak gebruik van onze media om de bekendheid van uw merken te vergroten!

Ons head of staat tot uw beschikking voor meer informatie:

Sibylle de Meeûs (sibylle.d[email protected]) of Caroline Bossaert ([email protected])

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...