IPM en Ads&data brengen exclusief advertentieproducten voor het Autosalon van Brussel 2025 op de markt. In samenwerking met onze Vlaamse partner hebben we vier advertentieoplossingen gecreëerd voor de meest veeleisende autoadverteerders.
- De officiële Autosalon-catalogus gekoppeld aan de kracht van onze merken
We verzorgen de productie en verdeling van de officiële saloncatalogus, die zal worden uitgedeeld aan alle bezoekers van het Autosalon. Wilt u uw nieuwe model onder de aandacht brengen van potentiële autokopers of hen informeren over uw kortingen op opties? Dan is dit print aanbod iets voor u!
De catalogus wordt uitgebracht in het Frans en het Nederlands en zal ook verschijnen in onze dagbladen (L’Avenir, La DH les Sports + en La Libre) en in het Nieuwsblad. We zullen de digitale versies (pdf) ook aanbieden op de websites van de Standaard, de Gazet van Antwerpen en het Belang van Limburg.
Wil je de ultieme zichtbaarheid? Aarzel dan niet!
2. Display- en videopakketten voor autoliefhebbers
IPM en Ads&data hebben het exclusieve recht op re-targeting van autosalon-bezoekers die hun ticket hebben geboekt op de website van FEBIAC, de organisator van het Autosalon. In samenwerking met onze Vlaamse collega’s stellen we een eerste display package voor gericht aan autoliefhebbers aan 15.000 euro. Met dit product wordt uw campagne 4 weken lang getoond op het netwerk van Ads&data en IPM met 1 miljoen impressies bij autoliefhebbers!
Het tweede package Video + car lovers aan 15.000 euro laat eveneens toe uw campagne op te zetten op het Ads&data en IPM netwerk, via een preroll van 15 seconden deze keer. Hierbij genereren we niet minder dan 600.000 impressies bij car lovers, over een minimum periode van 4 weken.
3. Onze auto contexten en thema’s op onze websites en in de print!
Wacht dus niet langer en maak gebruik van onze media om de bekendheid van uw merken te vergroten!
Ons head of staat tot uw beschikking voor meer informatie:
Sibylle de Meeûs (sibylle.d[email protected]) of Caroline Bossaert ([email protected])