IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3…
8 mei 2025

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven!

Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025.

3 onweerstaanbare aanbiedingen

💻 Digitale weergave & video: verdubbel je impressies.

De impressies van je digitale campagne worden gratis verdubbeld over de gehele campagneperiode.

Alle formaten zijn inbegrepen in Display en Video.

📚 Tijdschriftenpakket: 3 inlassingen naar keuze voor 7.500€.

Geef je merk gerichte zichtbaarheid in de tijdschriftenpers met ons pakket van €7.500, dat 3 advertentie-inlassingen omvat waaruit je kunt kiezen tussen onze titels:

  • Moustique

  • Paris Match Belgique

  • Deuzio 1 titel ( La Libre , DH of L’Avenir )

📰 1+1 aanbieding op onze IPM dagbladen en Télé Pocket combinaties:

  • IPM dailies Large (DH + L’Avenir): €34.200  artikel 1000 → aanbieding 1 betalend + 1 gratis.

  • IPM dailies XL (La Libre + DH + L’Avenir): €50.000 artikel 1000 → aanbieding 1 betalend + 1 gratis.

  • Télé Pocket: €1.750 per pagina → aanbieding 1 betalend + 1 gratis.

* Nets Nets HTVA

Het is de perfecte tijd om je zomercampagnes te laten schitteren!

Wil je meer weten over deze aanbieding? Bekijk onze tariefkaarten of stuur ons een e-mail op [email protected].

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...