IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3…
8 mei 2025

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven!

Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025.

3 onweerstaanbare aanbiedingen

💻 Digitale weergave & video: verdubbel je impressies.

De impressies van je digitale campagne worden gratis verdubbeld over de gehele campagneperiode.

Alle formaten zijn inbegrepen in Display en Video.

📚 Tijdschriftenpakket: 3 inlassingen naar keuze voor 7.500€.

Geef je merk gerichte zichtbaarheid in de tijdschriftenpers met ons pakket van €7.500, dat 3 advertentie-inlassingen omvat waaruit je kunt kiezen tussen onze titels:

  • Moustique

  • Paris Match Belgique

  • Deuzio 1 titel ( La Libre , DH of L’Avenir )

📰 1+1 aanbieding op onze IPM dagbladen en Télé Pocket combinaties:

  • IPM dailies Large (DH + L’Avenir): €34.200  artikel 1000 → aanbieding 1 betalend + 1 gratis.

  • IPM dailies XL (La Libre + DH + L’Avenir): €50.000 artikel 1000 → aanbieding 1 betalend + 1 gratis.

  • Télé Pocket: €1.750 per pagina → aanbieding 1 betalend + 1 gratis.

* Nets Nets HTVA

Het is de perfecte tijd om je zomercampagnes te laten schitteren!

Wil je meer weten over deze aanbieding? Bekijk onze tariefkaarten of stuur ons een e-mail op [email protected].

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...