IPM versnelt zijn transformatie met de komst van nieuwe expertises

Niet minder dan vier nieuwe collega’s vervoegden de voorbije weken IPM Advertising : Laurane Delcroix, Olivier Sohy, Ludovic Van Rampelbergh en Rémy Bersipont. Deze nieuwe medewerkers met digitale en marketing profielen komen de IPM-merkbelangen bevorderen. Laurane Delcroix vervoegt het team…
29 juni 2022

Niet minder dan vier nieuwe collega’s vervoegden de voorbije weken IPM Advertising : Laurane Delcroix, Olivier Sohy, Ludovic Van Rampelbergh en Rémy Bersipont. Deze nieuwe medewerkers met digitale en marketing profielen komen de IPM-merkbelangen bevorderen.

Laurane Delcroix vervoegt het team van Caroline Bossaert als Sales Manager. Zij zal zich focussen op de premium merken van de groep. Laurane brengt haar ervaring mee in digitale producten en toont haar creativiteit in out-of-the-box aanbiedingen voor adverteerders.

Olivier Sohy vervolledigt het IPM AdOps team en wordt verantwoordelijk voor de organisatie en de rapportage van digitale campagnes. Na een carrière van bijna 20 jaar in de IT-sector, en met een opleiding als web designer, beschikt Olivier over de nodige skills om de talrijke technische uitdagingen van online reclame aan te gaan.

Twee nieuwe collega’s vervoegen het B2B marketing team. Ludovic Van Rampelbergh is afgestudeerd in communicatie aan de ISFSC hogeschool in Brussel en heeft gewerkt voor verschillende grote media in België, zoals Nostalgie/ NRJ en RTL. In de loop van zijn carrière heeft deze dertiger, componist in zijn vrije tijd, sterke vaardigheden ontwikkeld op het gebied van website en software development :  « Digitaal biedt zoveel communicatiemogelijkheden. Ik ben blij mijn creativiteit te kunnen gebruiken voor de kwalitatieve mediamerken van IPM ».

Onze laatste aanwerving is Rémy Bersipont. In het bezit van een doctoraat in info-communicatie van UCLouvain, vervolledigt hij IPM als Marketing Intelligence Executive. Hij wordt verantwoordelijk voor onder meer publieksonderzoek en -analyse. « Ik zie mijn functie als ondersteuning van de commerciële strategieën van de regie. Naar mijn mening is een economisch gezonde pers de conditio sine qua non voor het uitoefenen van onafhankelijke en kwaliteitsvolle journalistiek ».

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...