Nextfin.be: een nieuwe lente, een nieuw geluid in financiële communicatie

In maart 2020 besloten La Libre Belgique en De Standaard om hun krachten te bundelen in Nextfin.be: de twee dagbladen met nationaal bereik die bekendstaan voor de kwaliteit en relevantie van hun berichtgeving, bieden u een publiek van meer dan…
6 april 2021

In maart 2020 besloten La Libre Belgique en De Standaard om hun krachten te bundelen in Nextfin.be: de twee dagbladen met nationaal bereik die bekendstaan voor de kwaliteit en relevantie van hun berichtgeving, bieden u een publiek van meer dan 700.000 lezers aan.

Nextfin.be, wat is dat? Heel eenvoudig: uw partner in financiële communicatie. Of het nu over de bijeenroeping van een algemene vergadering, een kapitaalsverhoging, een beursintroductie of financiële adviezen en resultaten gaat … bij Nextfin.be bent u aan het juiste adres!

“Met de lancering van het nieuwe merk Nextfin.be wilden we een krachtig signaal uitsturen naar de markt. Vanuit welke optiek? Wij bieden het grootste bereik op de Belgische markt aan voor een correct budget”, verduidelijkt Caroline Bossaert, Head of Sales Direct Market van IPM Advertising.

Door de pandemie kon het lanceringsevenement van Nextfin.be niet doorgaan zoals gepland, maar het product is er wel degelijk.

Meer nog: Nextfin.be is er niet alleen voor beursgenoteerde bedrijven of grote groepen. “Meer in het algemeen hebben wij een hele reeks oplossingen voor bedrijfscommunicatie in petto”, vult Caroline aan.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...