Nextfin.be: een nieuwe lente, een nieuw geluid in financiële communicatie

In maart 2020 besloten La Libre Belgique en De Standaard om hun krachten te bundelen in Nextfin.be: de twee dagbladen met nationaal bereik die bekendstaan voor de kwaliteit en relevantie van hun berichtgeving, bieden u een publiek van meer dan…
6 april 2021

In maart 2020 besloten La Libre Belgique en De Standaard om hun krachten te bundelen in Nextfin.be: de twee dagbladen met nationaal bereik die bekendstaan voor de kwaliteit en relevantie van hun berichtgeving, bieden u een publiek van meer dan 700.000 lezers aan.

Nextfin.be, wat is dat? Heel eenvoudig: uw partner in financiële communicatie. Of het nu over de bijeenroeping van een algemene vergadering, een kapitaalsverhoging, een beursintroductie of financiële adviezen en resultaten gaat … bij Nextfin.be bent u aan het juiste adres!

“Met de lancering van het nieuwe merk Nextfin.be wilden we een krachtig signaal uitsturen naar de markt. Vanuit welke optiek? Wij bieden het grootste bereik op de Belgische markt aan voor een correct budget”, verduidelijkt Caroline Bossaert, Head of Sales Direct Market van IPM Advertising.

Door de pandemie kon het lanceringsevenement van Nextfin.be niet doorgaan zoals gepland, maar het product is er wel degelijk.

Meer nog: Nextfin.be is er niet alleen voor beursgenoteerde bedrijven of grote groepen. “Meer in het algemeen hebben wij een hele reeks oplossingen voor bedrijfscommunicatie in petto”, vult Caroline aan.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...