In maart 2020 besloten La Libre Belgique en De Standaard om hun krachten te bundelen in Nextfin.be: de twee dagbladen met nationaal bereik die bekendstaan voor de kwaliteit en relevantie van hun berichtgeving, bieden u een publiek van meer dan 700.000 lezers aan.
Nextfin.be, wat is dat? Heel eenvoudig: uw partner in financiële communicatie. Of het nu over de bijeenroeping van een algemene vergadering, een kapitaalsverhoging, een beursintroductie of financiële adviezen en resultaten gaat … bij Nextfin.be bent u aan het juiste adres!
“Met de lancering van het nieuwe merk Nextfin.be wilden we een krachtig signaal uitsturen naar de markt. Vanuit welke optiek? Wij bieden het grootste bereik op de Belgische markt aan voor een correct budget”, verduidelijkt Caroline Bossaert, Head of Sales Direct Market van IPM Advertising.
Door de pandemie kon het lanceringsevenement van Nextfin.be niet doorgaan zoals gepland, maar het product is er wel degelijk.
Meer nog: Nextfin.be is er niet alleen voor beursgenoteerde bedrijven of grote groepen. “Meer in het algemeen hebben wij een hele reeks oplossingen voor bedrijfscommunicatie in petto”, vult Caroline aan.
- Meer weten over Nextfin.be? Neem contact op met Caroline Bossaert