Nextfin.be: een nieuwe lente, een nieuw geluid in financiële communicatie

In maart 2020 besloten La Libre Belgique en De Standaard om hun krachten te bundelen in Nextfin.be: de twee dagbladen met nationaal bereik die bekendstaan voor de kwaliteit en relevantie van hun berichtgeving, bieden u een publiek van meer dan…
6 april 2021

In maart 2020 besloten La Libre Belgique en De Standaard om hun krachten te bundelen in Nextfin.be: de twee dagbladen met nationaal bereik die bekendstaan voor de kwaliteit en relevantie van hun berichtgeving, bieden u een publiek van meer dan 700.000 lezers aan.

Nextfin.be, wat is dat? Heel eenvoudig: uw partner in financiële communicatie. Of het nu over de bijeenroeping van een algemene vergadering, een kapitaalsverhoging, een beursintroductie of financiële adviezen en resultaten gaat … bij Nextfin.be bent u aan het juiste adres!

“Met de lancering van het nieuwe merk Nextfin.be wilden we een krachtig signaal uitsturen naar de markt. Vanuit welke optiek? Wij bieden het grootste bereik op de Belgische markt aan voor een correct budget”, verduidelijkt Caroline Bossaert, Head of Sales Direct Market van IPM Advertising.

Door de pandemie kon het lanceringsevenement van Nextfin.be niet doorgaan zoals gepland, maar het product is er wel degelijk.

Meer nog: Nextfin.be is er niet alleen voor beursgenoteerde bedrijven of grote groepen. “Meer in het algemeen hebben wij een hele reeks oplossingen voor bedrijfscommunicatie in petto”, vult Caroline aan.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...