Paris Match schittert in december

Paris Match wijdt drie bijlagen aan de eindejaarsfeesten. Speciale edities, volwaardige magazines geïntegreerd in het hoofdmagazine dat tot 56 pagina’s telt. Op 30 november begon het feestseizoen met de bijlage “Fêtes”. Met artikels over cultuur, geschenken, decoratie, juwelen en nog…
5 december 2023

Paris Match wijdt drie bijlagen aan de eindejaarsfeesten. Speciale edities, volwaardige magazines geïntegreerd in het hoofdmagazine dat tot 56 pagina’s telt.

Op 30 november begon het feestseizoen met de bijlage “Fêtes”. Met artikels over cultuur, geschenken, decoratie, juwelen en nog veel meer, geeft het een mooi overzicht van het beste nieuws op gebied van luxe-items.

De editie van 7 december is gewijd aan het thema Kerstmis (“Noël”).

Tenslotte verschijnt op 14 december de bijlage “Paris Glamour”, met Iris Mittenaere (voormalig Miss France en Miss Universe) als bijzondere ambassadrice. “Het is een bijlage die we elk jaar opnieuw uitbrengen,” zegt Jean-Pierre Tordeurs, Sales Manager van Paris Match België: “In deze inspirerende bijlage bundelen we de allerbeste adresjes en verborgen parels van de Lichtstad, de moeite waard vooral in deze feestperiode”.

Deze uitneembare bijlagen zijn een traditie geworden. “Het is het plezier om te bladeren en te lezen doorheen pagina’s die je meenemen naar andere werelden. In het klimaat van angst dat we vandaag kennen, maken thema’ s in lijn met de feestperiode het mogelijk om onze 372.000 lezers (LLP) te laten wegdromen, en dat is belangrijk.”

Paris Match is nu het Franstalige lifestylemagazine met het grootste lezerspubliek. Het lezerspubliek is stabiel in een dalende Belgische tijdschriftenmarkt*. Op haar website vind je elke maand maar liefst 319.284 real users, die staan te popelen om nieuws over celebrities, mode en beauty.

Paris Match Belgium is ook beschikbaar in ons nationale TBOO mags PREMIUM-AANBOD, samen met De Standaard Magazine, tegen zeer uitzonderlijke voorwaarden. Profiteer van ons lanceringsaanbod: € 15.000 voor twee inlassingen in beide magazines!

Wil je profiteren van een kwaliteitscontext of heb je vragen over Paris Match?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...