Laatste oproep voor onze bijlage “Onderneming van morgen” van 29 maart!

Hoe het bedrijf van morgen leiden? Kan digitalisering teams beter doen samenwerken? Wat zijn de nieuwe inzichten rond rekruteren en behouden van talent? Dit zijn enkele topics die u kan terugvinden in de bijlage « L’Entreprise de Demain (de onderneming van morgen)»…
7 maart 2023

Hoe het bedrijf van morgen leiden? Kan digitalisering teams beter doen samenwerken? Wat zijn de nieuwe inzichten rond rekruteren en behouden van talent? Dit zijn enkele topics die u kan terugvinden in de bijlage « L’Entreprise de Demain (de onderneming van morgen)»

Deze print bijlage ingevoegd bij La Libre en La DH Les Sports+, bereikt meer dan 571.000 lezers en richt zich op managers, projectleiders en HR-professionals, zowel in de publieke als de private sector.

De volgende editie verschijnt op 29 maart

Als u wilt profiteren van deze kwalitatieve redactionele context, heeft un nog tot 15 maart de tijd om te reserveren. 

Het thema van deze bijlage is: « De l’inspiration à l’action : pour réussir votre transformation 

De volgende edities zijn gepland op 8 juni en 26 oktober 2023.

Vul uw campagne aan met display of video advertenties op onze sites, verrijkt met datasegmenten ratecard

Om uw advertentie te reserveren, contacteer Caroline Bossaert head of direct market ou Laurane, notre Key Account Manager 

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...