2024 wordt een druk sport- en verkiezingsjaar!

Wat zal 2024 ons brengen? Sébastien Desclée, CEO van de Groep, werpt een blik op de belangrijkste hoogtepunten die het jaar zullen markeren. “2024 wordt een belangrijk jaar”, aldus Sébastien Desclée. “Vanwege de drukke actualiteit zal de IPM-groep een prominente…
16 januari 2024

Wat zal 2024 ons brengen? Sébastien Desclée, CEO van de Groep, werpt een blik op de belangrijkste hoogtepunten die het jaar zullen markeren.

“2024 wordt een belangrijk jaar”, aldus Sébastien Desclée. “Vanwege de drukke actualiteit zal de IPM-groep een prominente rol spelen in Franstalig België, zowel op politiek niveau (met de gemeentelijke, regionale, federale en Europese verkiezingen) als op sportief vlak, met het EK-voetbal, de Olympische Spelen van Parijs, de Tour de France, enz. Heel wat evenementen dus waarvoor onze media superrelevant zullen zijn om waardevolle content te brengen voor het publiek.”

Sébastien Desclée geeft aan dat complementariteit tussen de verschillende media van de groep essentieel zal zijn. “Vooral omdat de missie van de groep werd aangescherpt om Franstalig België nog beter te informeren, te entertainen en te connecteren.

Deze maatschappelijke rol is cruciaal: onze verslaggeving moet worden afgestemd op wat ons land op een positieve manier vooruithelpt.”

IPM wil de ideale context bieden om de bekendheid van merken van onze adverteerders te promoten. “We gaan investeren in de creatie van meer identificeerbare en beter gecontextualiseerde video-inventarissen, om video’s te creëren waarmee onze partners zichzelf kunnen positioneren, maar ook om onze data te kunnen delen en alle uitdagingen van personalisatie te beheren.”

Tot slot is 2024 een bijzonder symbolisch jaar voor IPM dat een drievoudig jubileum viert: 140 jaar La Libre Belgique, 100 jaar Moustique en 75 jaar Paris Match. Dit is een goede gelegenheid om adverteerders te enthousiasmeren om deze iconische merken samen met ons te vieren.

Heeft u een vraag?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...