Wat zal 2024 ons brengen? Sébastien Desclée, CEO van de Groep, werpt een blik op de belangrijkste hoogtepunten die het jaar zullen markeren.
“2024 wordt een belangrijk jaar”, aldus Sébastien Desclée. “Vanwege de drukke actualiteit zal de IPM-groep een prominente rol spelen in Franstalig België, zowel op politiek niveau (met de gemeentelijke, regionale, federale en Europese verkiezingen) als op sportief vlak, met het EK-voetbal, de Olympische Spelen van Parijs, de Tour de France, enz. Heel wat evenementen dus waarvoor onze media superrelevant zullen zijn om waardevolle content te brengen voor het publiek.”
Sébastien Desclée geeft aan dat complementariteit tussen de verschillende media van de groep essentieel zal zijn. “Vooral omdat de missie van de groep werd aangescherpt om Franstalig België nog beter te informeren, te entertainen en te connecteren.
Deze maatschappelijke rol is cruciaal: onze verslaggeving moet worden afgestemd op wat ons land op een positieve manier vooruithelpt.”
IPM wil de ideale context bieden om de bekendheid van merken van onze adverteerders te promoten. “We gaan investeren in de creatie van meer identificeerbare en beter gecontextualiseerde video-inventarissen, om video’s te creëren waarmee onze partners zichzelf kunnen positioneren, maar ook om onze data te kunnen delen en alle uitdagingen van personalisatie te beheren.”
Tot slot is 2024 een bijzonder symbolisch jaar voor IPM dat een drievoudig jubileum viert: 140 jaar La Libre Belgique, 100 jaar Moustique en 75 jaar Paris Match. Dit is een goede gelegenheid om adverteerders te enthousiasmeren om deze iconische merken samen met ons te vieren.
Heeft u een vraag?
Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op info@ipmadvertising.be !