2024 wordt een druk sport- en verkiezingsjaar!

Wat zal 2024 ons brengen? Sébastien Desclée, CEO van de Groep, werpt een blik op de belangrijkste hoogtepunten die het jaar zullen markeren. “2024 wordt een belangrijk jaar”, aldus Sébastien Desclée. “Vanwege de drukke actualiteit zal de IPM-groep een prominente…
16 januari 2024

Wat zal 2024 ons brengen? Sébastien Desclée, CEO van de Groep, werpt een blik op de belangrijkste hoogtepunten die het jaar zullen markeren.

“2024 wordt een belangrijk jaar”, aldus Sébastien Desclée. “Vanwege de drukke actualiteit zal de IPM-groep een prominente rol spelen in Franstalig België, zowel op politiek niveau (met de gemeentelijke, regionale, federale en Europese verkiezingen) als op sportief vlak, met het EK-voetbal, de Olympische Spelen van Parijs, de Tour de France, enz. Heel wat evenementen dus waarvoor onze media superrelevant zullen zijn om waardevolle content te brengen voor het publiek.”

Sébastien Desclée geeft aan dat complementariteit tussen de verschillende media van de groep essentieel zal zijn. “Vooral omdat de missie van de groep werd aangescherpt om Franstalig België nog beter te informeren, te entertainen en te connecteren.

Deze maatschappelijke rol is cruciaal: onze verslaggeving moet worden afgestemd op wat ons land op een positieve manier vooruithelpt.”

IPM wil de ideale context bieden om de bekendheid van merken van onze adverteerders te promoten. “We gaan investeren in de creatie van meer identificeerbare en beter gecontextualiseerde video-inventarissen, om video’s te creëren waarmee onze partners zichzelf kunnen positioneren, maar ook om onze data te kunnen delen en alle uitdagingen van personalisatie te beheren.”

Tot slot is 2024 een bijzonder symbolisch jaar voor IPM dat een drievoudig jubileum viert: 140 jaar La Libre Belgique, 100 jaar Moustique en 75 jaar Paris Match. Dit is een goede gelegenheid om adverteerders te enthousiasmeren om deze iconische merken samen met ons te vieren.

Heeft u een vraag?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op info@ipmadvertising.be !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...