17 UREN LANG LIVE VERSLAG, RECORD KIJKCIJFERS, MEER DAN 1 MILJOEN KIJKERS

Vanaf 6.30 uur op donderdag 24 februari en gedurende meer dan 17 uur van onafgebroken uitzendingen hebben de teams van LN24 verslag uitgebracht over het begin van de Russische invasie in Oekraïne.   Tijdens deze dramatische dag werden…
1 maart 2022

Vanaf 6.30 uur op donderdag 24 februari en gedurende meer dan 17 uur van onafgebroken uitzendingen hebben de teams van LN24 verslag uitgebracht over het begin van de Russische invasie in Oekraïne.   Tijdens deze dramatische dag werden meer dan 1 miljoen Franstalige Belgen via LN24 op de hoogte gehouden dankzij haar analyses, verslagen, toelichtingen en getuigenissen.   Dit groeiende vertrouwen bij de kijkers bevestigt de ambitie van LN24 om een referentie te zijn bij de verslaggeving over belangrijke gebeurtenissen.   Deze vrijdagavond van 20.30 tot 22.00 uur via een nieuw speciaal programma en vanaf 7.00 uur deze zaterdagochtend is LN24 ter plaatse om verslag te geven van de actualiteit in Oekraïne.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...