Wereldmilieudag op 5 juni: zorg dat u in onze specials staat

Wereldmilieudag? Sinds de lancering in 1972 is Wereldmilieudag uitgegroeid tot een wereldwijd platform voor sensibilisering van het grote publiek. Deze dag wordt over de hele wereld in de kijker gezet. Bedrijven, ngo’s, steden, regeringen en beroemdheden uit alle hoeken van de wereld stippen 5 juni aan in hun agenda om milieukwesties onder de aandacht te […]

Wereldmilieudag? Sinds de lancering in 1972 is Wereldmilieudag uitgegroeid tot een wereldwijd platform voor sensibilisering van het grote publiek. Deze dag wordt over de hele wereld in de kijker gezet. Bedrijven, ngo’s, steden, regeringen en beroemdheden uit alle hoeken van de wereld stippen 5 juni aan in hun agenda om milieukwesties onder de aandacht te brengen.

La Libre Belgique en La Dernière Heure sluiten zich daar graag bij aan en plannen een nationale special van 8 pagina’s, die op donderdag 3 juni verschijnt als bijlage bij beide dagbladen. Ook Paris Match schenkt in de editie van 3 juni aandacht aan dit thema met een special die voor 100% in het teken zal staan van groene economie en ecologische initiatieven in België.

In de Focus ‘Wereldmilieudag’ schenken onze gespecialiseerde journalisten in het bijzonder aandacht aan de groene economie. Onder groene economie verstaan we elke economische activiteit die streeft naar meer welzijn voor de mens en sociale rechtvaardigheid, en die tegelijk de milieurisico’s en de schaarste aan hulpbronnen significant vermindert.

In de artikels komen onder meer de volgende onderwerpen aan bod:

  • Energietransitie en groen energieverbruik
  • Gebouwen en nieuwe energienormen
  • Recycling en circulaire economie
  • Ecologische mobiliteit en vervuiling
  • Biolandbouw en korte keten
  • Natuurlijke leefomgeving en milieu
  • Enz.

Maak van Wereldmilieudag úw dag. Deel met ons uw acties, projecten en ambities.

  • Interesse in deze bijlage? Wilt u er ook in staan?
  • Wilt u bekendheid geven aan uw acties en projecten op milieugebied?

Neem contact op met IPM Advertising: Natacha El-Guennouni en Océane Bassani

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

TARIEFBESCHERMING TOT 30/11/22

TARIEFBESCHERMING TOT 30/11/22

Vanwege de toenemende kosten op gebied van grondstoffen en energie, maar ook parallel met de inflatie, zijn we genoodzaakt om vanaf 7/11/22 onze advertentietarieven in print te verhogen met 8%.