Wereldmilieudag op 5 juni: zorg dat u in onze specials staat

Wereldmilieudag? Sinds de lancering in 1972 is Wereldmilieudag uitgegroeid tot een wereldwijd platform voor sensibilisering van het grote publiek. Deze dag wordt over de hele wereld in de kijker gezet. Bedrijven, ngo’s, steden, regeringen en beroemdheden uit alle hoeken van…
20 april 2021

Wereldmilieudag? Sinds de lancering in 1972 is Wereldmilieudag uitgegroeid tot een wereldwijd platform voor sensibilisering van het grote publiek. Deze dag wordt over de hele wereld in de kijker gezet. Bedrijven, ngo’s, steden, regeringen en beroemdheden uit alle hoeken van de wereld stippen 5 juni aan in hun agenda om milieukwesties onder de aandacht te brengen.

La Libre Belgique en La Dernière Heure sluiten zich daar graag bij aan en plannen een nationale special van 8 pagina’s, die op donderdag 3 juni verschijnt als bijlage bij beide dagbladen. Ook Paris Match schenkt in de editie van 3 juni aandacht aan dit thema met een special die voor 100% in het teken zal staan van groene economie en ecologische initiatieven in België.

In de Focus ‘Wereldmilieudag’ schenken onze gespecialiseerde journalisten in het bijzonder aandacht aan de groene economie. Onder groene economie verstaan we elke economische activiteit die streeft naar meer welzijn voor de mens en sociale rechtvaardigheid, en die tegelijk de milieurisico’s en de schaarste aan hulpbronnen significant vermindert.

In de artikels komen onder meer de volgende onderwerpen aan bod:

  • Energietransitie en groen energieverbruik
  • Gebouwen en nieuwe energienormen
  • Recycling en circulaire economie
  • Ecologische mobiliteit en vervuiling
  • Biolandbouw en korte keten
  • Natuurlijke leefomgeving en milieu
  • Enz.

Maak van Wereldmilieudag úw dag. Deel met ons uw acties, projecten en ambities.

  • Interesse in deze bijlage? Wilt u er ook in staan?
  • Wilt u bekendheid geven aan uw acties en projecten op milieugebied?

Neem contact op met IPM Advertising: Natacha El-Guennouni en Océane Bassani

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze...

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid werd dit jaar gelanceerd en is het resultaat van de samenwerking tussen een aantal journalisten van de groep IPM (La Libre, La DH, L'Avenir, Paris Match, Moustique, LN24). Het is een idee dat al een tijdje bestaat: « onderzoek bevorderen,...

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».   "We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs", vertelt Caroline Bossaert, Head...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !