Terugkeer van Michel Mabille bij IPM

Michel Mabille is benoemd tot directeur Innovaties voor IPM Group. ‘Als groot kenner van de media- en reclamewereld is het voor Michel een terugkeer naar zijn roots aangezien hij van 1997 tot 2009 commercieel directeur bij IPM was’, verduidelijkt François…
7 maart 2021

Michel Mabille is benoemd tot directeur Innovaties voor IPM Group.

‘Als groot kenner van de media- en reclamewereld is het voor Michel een terugkeer naar zijn roots aangezien hij van 1997 tot 2009 commercieel directeur bij IPM was’, verduidelijkt François le Hodey, CEO van IPM Group.

Na technische leiding te hebben gegeven aan ProduPress (Le Moniteur Automobile, AutoGids, Immoweb) gaat Michel daarom de uitdaging van innovatie bij IPM aan.

Door deze aandacht voor innovatie heeft IPM in de afgelopen 10 jaar onder meer betFIRST, de nummer drie van sportweddenschappen in België, en Continents Insolites, de leider in authentieke eersteklas vakanties, kunnen lanceren.

‘Een van mijn prioriteiten is het verenigen van vastgoedmakelaars rond het potentieel van Logic-Immo.be om hiervan de partnersite voor professionals van te maken’, aldus Michel.

Gezien zijn enorme ervaring in de reclame, zal hij ook de strategisch partner van Henry Visart, directeur IPM Advertising, en Benoît Rosier, directeur RMR (Régie Médias Régionaux) zijn.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...