Michel Mabille is benoemd tot directeur Innovaties voor IPM Group.
‘Als groot kenner van de media- en reclamewereld is het voor Michel een terugkeer naar zijn roots aangezien hij van 1997 tot 2009 commercieel directeur bij IPM was’, verduidelijkt François le Hodey, CEO van IPM Group.
Na technische leiding te hebben gegeven aan ProduPress (Le Moniteur Automobile, AutoGids, Immoweb) gaat Michel daarom de uitdaging van innovatie bij IPM aan.
Door deze aandacht voor innovatie heeft IPM in de afgelopen 10 jaar onder meer betFIRST, de nummer drie van sportweddenschappen in België, en Continents Insolites, de leider in authentieke eersteklas vakanties, kunnen lanceren.
‘Een van mijn prioriteiten is het verenigen van vastgoedmakelaars rond het potentieel van Logic-Immo.be om hiervan de partnersite voor professionals van te maken’, aldus Michel.
Gezien zijn enorme ervaring in de reclame, zal hij ook de strategisch partner van Henry Visart, directeur IPM Advertising, en Benoît Rosier, directeur RMR (Régie Médias Régionaux) zijn.