Terugkeer van Michel Mabille bij IPM

Michel Mabille is benoemd tot directeur Innovaties voor IPM Group. ‘Als groot kenner van de media- en reclamewereld is het voor Michel een terugkeer naar zijn roots aangezien hij van 1997 tot 2009 commercieel directeur bij IPM was’, verduidelijkt François…
7 maart 2021

Michel Mabille is benoemd tot directeur Innovaties voor IPM Group.

‘Als groot kenner van de media- en reclamewereld is het voor Michel een terugkeer naar zijn roots aangezien hij van 1997 tot 2009 commercieel directeur bij IPM was’, verduidelijkt François le Hodey, CEO van IPM Group.

Na technische leiding te hebben gegeven aan ProduPress (Le Moniteur Automobile, AutoGids, Immoweb) gaat Michel daarom de uitdaging van innovatie bij IPM aan.

Door deze aandacht voor innovatie heeft IPM in de afgelopen 10 jaar onder meer betFIRST, de nummer drie van sportweddenschappen in België, en Continents Insolites, de leider in authentieke eersteklas vakanties, kunnen lanceren.

‘Een van mijn prioriteiten is het verenigen van vastgoedmakelaars rond het potentieel van Logic-Immo.be om hiervan de partnersite voor professionals van te maken’, aldus Michel.

Gezien zijn enorme ervaring in de reclame, zal hij ook de strategisch partner van Henry Visart, directeur IPM Advertising, en Benoît Rosier, directeur RMR (Régie Médias Régionaux) zijn.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...