Télé Pocket, een welkome nieuwkomer!

Télé Pocket is het ‘kleine broertje van Moustique’: een van de meest complete tv-gidsen, met de uurroosters van maar liefst vijftig zenders. Het weekblad is onlangs bij de IPM Group gekomen toen die begin 2021 L’Avenir Hebdo SA overnam. Hoofdredacteur Jean-Luc Cambier stelt de nieuwkomer aan ons voor. “Télé Pocket bestaat al sinds het midden […]

Télé Pocket is het ‘kleine broertje van Moustique’: een van de meest complete tv-gidsen, met de uurroosters van maar liefst vijftig zenders. Het weekblad is onlangs bij de IPM Group gekomen toen die begin 2021 L’Avenir Hebdo SA overnam.

Hoofdredacteur Jean-Luc Cambier stelt de nieuwkomer aan ons voor. “Télé Pocket bestaat al sinds het midden van de jaren negentig en het format is geïnspireerd op Télé Poche in Frankrijk. Met het blad willen we ons echt richten op de ‘hard viewers’, dat wil zeggen de fervente tv-kijker die meer wil dan de gebruikelijke vijf zenders.”

In Télé Pocket, dat elke donderdag voor de superscherpe prijs van € 1,40 verkrijgbaar is in de boekhandel, staan alle programma’s van zaterdag tot en met vrijdag. Het eerste deel opent met een interview op twee pagina’s, gevolgd door thematische tv-tips – de beste films, documentaires, drama’s, series, enz. – en de uurroosters van dag tot dag. Bovendien geeft de redactie elke dag een speciale kijktip. Verschillende pagina’s zijn gewijd aan streaming en platforms, zoals Netflix, Voo en Auvio.

Het tweede deel is in 2018 nieuw toegevoegd. “Het zijn pagina’s voor ontspanning, met spellen, ideeën voor uitstapjes in de buurt, recepten, gezondheidstips, boekentips, strips, en nog veel meer”, legt Jean-Luc uit.

Dankzij deze originele positionering is Télé Pocket een zeer populair medium, met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Meer weten over Télé Pocket en de tarieven? Neem contact op met Pascale Biesemans

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

TARIEFBESCHERMING TOT 30/11/22

TARIEFBESCHERMING TOT 30/11/22

Vanwege de toenemende kosten op gebied van grondstoffen en energie, maar ook parallel met de inflatie, zijn we genoodzaakt om vanaf 7/11/22 onze advertentietarieven in print te verhogen met 8%.