Télé Pocket, een welkome nieuwkomer!

Télé Pocket is het ‘kleine broertje van Moustique’: een van de meest complete tv-gidsen, met de uurroosters van maar liefst vijftig zenders. Het weekblad is onlangs bij de IPM Group gekomen toen die begin 2021 L’Avenir Hebdo SA overnam. Hoofdredacteur…
20 april 2021

Télé Pocket is het ‘kleine broertje van Moustique’: een van de meest complete tv-gidsen, met de uurroosters van maar liefst vijftig zenders. Het weekblad is onlangs bij de IPM Group gekomen toen die begin 2021 L’Avenir Hebdo SA overnam.

Hoofdredacteur Jean-Luc Cambier stelt de nieuwkomer aan ons voor. “Télé Pocket bestaat al sinds het midden van de jaren negentig en het format is geïnspireerd op Télé Poche in Frankrijk. Met het blad willen we ons echt richten op de ‘hard viewers’, dat wil zeggen de fervente tv-kijker die meer wil dan de gebruikelijke vijf zenders.”

In Télé Pocket, dat elke donderdag voor de superscherpe prijs van € 1,40 verkrijgbaar is in de boekhandel, staan alle programma’s van zaterdag tot en met vrijdag. Het eerste deel opent met een interview op twee pagina’s, gevolgd door thematische tv-tips – de beste films, documentaires, drama’s, series, enz. – en de uurroosters van dag tot dag. Bovendien geeft de redactie elke dag een speciale kijktip. Verschillende pagina’s zijn gewijd aan streaming en platforms, zoals Netflix, Voo en Auvio.

Het tweede deel is in 2018 nieuw toegevoegd. “Het zijn pagina’s voor ontspanning, met spellen, ideeën voor uitstapjes in de buurt, recepten, gezondheidstips, boekentips, strips, en nog veel meer”, legt Jean-Luc uit.

Dankzij deze originele positionering is Télé Pocket een zeer populair medium, met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Meer weten over Télé Pocket en de tarieven? Neem contact op met Pascale Biesemans

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...