Programmatische deals bij IPM!

Onze klanten zijn lovend over onze programmatic oplossingen die zich onderscheiden door hun prestaties, prijzen en kwalitatieve reporting.           Onze optimalisatie tools “Het optimaliseren van het media-aanbod binnen een enorm scala aan advertentieoplossingen is onze dada. Om adverteerders in staat te…
11 mei 2023

Onze klanten zijn lovend over onze programmatic oplossingen die zich onderscheiden door hun prestaties, prijzen en kwalitatieve reporting.          

Onze optimalisatie tools

Het optimaliseren van het media-aanbod binnen een enorm scala aan advertentieoplossingen is onze dada. Om adverteerders in staat te stellen hun marketingstrategie uit te breiden, vooral dankzij programmatic advertising, hebben we nieuwe tools geïmplementeerd om uw campagnes een boost te geven: realtime optimalisatie van campagnes, analyse van prestaties en creativiteit, gebruik van advertentieformaten met een betere CTR, zelfs ‘sticky’ formaten op bepaalde pagina’s of secties van onze sites of zelfs de toevoeging van een Floor Ad”, verklaart Grégory, Yield Manager bij IPM 

Een lonende strategie, aangezien de uitstekende resultaten recht evenredig zijn met de evolutie van de geïmplementeerde oplossingen: 40% meer deals in 2023 dan in 2022!

Concurrerende tarieven

Bovendien zijn er meer concurrerende tarieven om gelijke tred te houden met de markt. Al deze belangrijke elementen maken het mogelijk om de prijs te sturen en de contractuele verhouding, trafficking en reporting te automatiseren.

Wenst u meer informatie over onze programmatic marketing oplossingen, aarzel dan niet onze rate card te raadplegen of neem contact op met Grégory !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...