Philippe Deraymaeker aan de leiding bij DH Radio

DH Radio staat elke dag garant voor twee assen die luisterplezier combineren met de eigenheid van het DH-merk: non-stopmuziek en nieuws. Achter het station staat een hecht en bijzonder geëngageerd team. IPM heeft de leiding erover nu toevertrouwd aan Philippe Deraymaeker. -Philippe kent het huis IPM door en door, hij kwam al in 2010 bij […]

DH Radio staat elke dag garant voor twee assen die luisterplezier combineren met de eigenheid van het DH-merk: non-stopmuziek en nieuws.

Achter het station staat een hecht en bijzonder geëngageerd team. IPM heeft de leiding erover nu toevertrouwd aan Philippe Deraymaeker.

-Philippe kent het huis IPM door en door, hij kwam al in 2010 bij ons werken. Als echte ‘radioman’ ging hij in 1985 als presentator aan de slag bij FM LeSoir, en werkte daarna bij SIS, Nostalgie, Chérie FM, la RTBF en Mint! Radio en de nieuwe vormen van auditieve media zijn zijn leven. Hij is op heel wat vlakken onderlegd: de toegepaste technologieën, presentatie, samenstelling van programma’s …

IPM rekent op zijn talenten en leiderschap om samen met het team de radio- en audiostrategie verder uit te bouwen. Het gaat de goede richting uit met ons radioproject: de luistercijfers en inkomsten gaan in stijgende lijn, terwijl de convergentie tussen de persredacties en de radio toeneemt via het auditief aanbod van informatie en de creatie van podcasts.

Jean-Charles De Keyser blijft DH Radio verder coachen. Met zijn onuitputtelijk dynamisme en geoefend oor geeft hij waardevol advies voor de voortdurende verbetering van onze aanwezigheid op antenne.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Hoe ziet het lezerspubliek van Paris Match België eruit?

Hoe ziet het lezerspubliek van Paris Match België eruit?

Al meer dan 70 jaar heeft Paris Match wekelijks een afspraak met zijn lezers die draait rond emoties en passies, en dit zowel op papier als via de website en de sociale netwerken. In een ontmenselijkte wereld, waar alleen cijfers tellen, waar informatie vaak...

Een nieuwe wagen kopen in 2021? Wat denken de Belgen?

Een nieuwe wagen kopen in 2021? Wat denken de Belgen?

Hoe ziet het mobiliteitsgedrag van de Belgen eruit in deze bijzondere tijden? Welke tendensen en gewoonten tekenen zich af? Is er nog een toekomst weggelegd voor bedrijfswagens nu het telewerk veralgemeend wordt? Hoe staan de Belgen tegenover het openbaar vervoer? Om...

LaLibre.be razend populair!

LaLibre.be razend populair!

De website LaLibre.be is sinds het begin van de gezondheidscrisis aan een sterke opmars bezig: bij de laatste telling noteerden we bijna 300.000 unieke surfers en gemiddeld meer dan een miljoen bekeken pagina’s per dag in België! Gaat het om een kortstondig succes...