Philippe Deraymaeker aan de leiding bij DH Radio

DH Radio staat elke dag garant voor twee assen die luisterplezier combineren met de eigenheid van het DH-merk: non-stopmuziek en nieuws. Achter het station staat een hecht en bijzonder geëngageerd team. IPM heeft de leiding erover nu toevertrouwd aan Philippe…
23 februari 2021

DH Radio staat elke dag garant voor twee assen die luisterplezier combineren met de eigenheid van het DH-merk: non-stopmuziek en nieuws.

Achter het station staat een hecht en bijzonder geëngageerd team. IPM heeft de leiding erover nu toevertrouwd aan Philippe Deraymaeker.

-Philippe kent het huis IPM door en door, hij kwam al in 2010 bij ons werken. Als echte ‘radioman’ ging hij in 1985 als presentator aan de slag bij FM LeSoir, en werkte daarna bij SIS, Nostalgie, Chérie FM, la RTBF en Mint! Radio en de nieuwe vormen van auditieve media zijn zijn leven. Hij is op heel wat vlakken onderlegd: de toegepaste technologieën, presentatie, samenstelling van programma’s …

IPM rekent op zijn talenten en leiderschap om samen met het team de radio- en audiostrategie verder uit te bouwen. Het gaat de goede richting uit met ons radioproject: de luistercijfers en inkomsten gaan in stijgende lijn, terwijl de convergentie tussen de persredacties en de radio toeneemt via het auditief aanbod van informatie en de creatie van podcasts.

Jean-Charles De Keyser blijft DH Radio verder coachen. Met zijn onuitputtelijk dynamisme en geoefend oor geeft hij waardevol advies voor de voortdurende verbetering van onze aanwezigheid op antenne.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...