Philippe Deraymaeker aan de leiding bij DH Radio

DH Radio staat elke dag garant voor twee assen die luisterplezier combineren met de eigenheid van het DH-merk: non-stopmuziek en nieuws. Achter het station staat een hecht en bijzonder geëngageerd team. IPM heeft de leiding erover nu toevertrouwd aan Philippe…
23 februari 2021

DH Radio staat elke dag garant voor twee assen die luisterplezier combineren met de eigenheid van het DH-merk: non-stopmuziek en nieuws.

Achter het station staat een hecht en bijzonder geëngageerd team. IPM heeft de leiding erover nu toevertrouwd aan Philippe Deraymaeker.

-Philippe kent het huis IPM door en door, hij kwam al in 2010 bij ons werken. Als echte ‘radioman’ ging hij in 1985 als presentator aan de slag bij FM LeSoir, en werkte daarna bij SIS, Nostalgie, Chérie FM, la RTBF en Mint! Radio en de nieuwe vormen van auditieve media zijn zijn leven. Hij is op heel wat vlakken onderlegd: de toegepaste technologieën, presentatie, samenstelling van programma’s …

IPM rekent op zijn talenten en leiderschap om samen met het team de radio- en audiostrategie verder uit te bouwen. Het gaat de goede richting uit met ons radioproject: de luistercijfers en inkomsten gaan in stijgende lijn, terwijl de convergentie tussen de persredacties en de radio toeneemt via het auditief aanbod van informatie en de creatie van podcasts.

Jean-Charles De Keyser blijft DH Radio verder coachen. Met zijn onuitputtelijk dynamisme en geoefend oor geeft hij waardevol advies voor de voortdurende verbetering van onze aanwezigheid op antenne.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...