Het wordt dan ook een bijzonder jaar voor het iconische magazine dat deze speciale verjaardag op gepaste wijze zal vieren met een reeks exclusieve dossiers.
Paris Match, opgericht in 1949 en met de beroemde slogan “Le poids des mots. Le choc des photos”, staat bekend als gerenommeerd tijdschrift vanwege het vakkundig mixen van nieuws en beeld via spraakmakende reportages en interviews, passend bij de tijdgeest. Ook de Belgische versie kent een groot succes, met een totaal merkbereik van 983.799 lezers*!
Paris Match is het sterkste premium magazine-brand met 266.277 LLP*:
Dit toonaangevende lifestylemagazine is jaar na jaar stabiel gebleven met een consistent lezerspubliek in een tijdschriftenmarkt die over het algemeen krimpt. Vorige maand boekte Paris Match met de cover van Sophie Wilmès een omzetstijging van 9%.
Ook de website parismatch.be heeft een sterke aanhang, met een maandelijks publiek van 412.608*, dat iets jonger is dan dat van het magazine. De site heeft een goede dynamiek met een grote verscheidenheid aan smaakvolle thema’s.
Naast actuele, celebrity en internationale onderwerpen richt Paris Match zich regelmatig op populaire thema’s en biedt het veel keuzemogelijkheden voor adverteerders:
Elke donderdag creëert het magazine unieke redactionele content die een zeer kwalitatieve advertentie omgeving biedt en ook specifieke doelgroepen kan bereiken met speciale extra oplagen.
Noteer het in uw agenda: het 75-jarig jubileumnummer verschijnt op donderdag 25 april.
We vieren deze verjaardag natuurlijk niet alleen! Paris Match wil ook cadeaus uitdelen aan zijn adverteerders: dus in 2024 geeft elke aankoop van een hele pagina in het magazine recht op twee inlassingen (met uitzondering van de covers). De festiviteiten zijn nog maar net begonnen!
Pour réserver votre campagne d’exception, contacter Nadine.Morren@ParisMatch.be