Paris Match viert 75ste verjaardag!

Het wordt dan ook een bijzonder jaar voor het iconische magazine dat deze speciale verjaardag op gepaste wijze zal vieren met een reeks exclusieve dossiers.   Paris Match, opgericht in 1949 en met de beroemde slogan “Le poids des mots.…
6 februari 2024

Het wordt dan ook een bijzonder jaar voor het iconische magazine dat deze speciale verjaardag op gepaste wijze zal vieren met een reeks exclusieve dossiers.

 

L’attribut alt de cette image est vide, son nom de fichier est pmbener.png.

Paris Match, opgericht in 1949 en met de beroemde slogan “Le poids des mots. Le choc des photos”, staat bekend als gerenommeerd tijdschrift vanwege het vakkundig mixen van nieuws en beeld via spraakmakende reportages en interviews, passend bij de tijdgeest. Ook de Belgische versie kent een groot succes, met een totaal merkbereik van 983.799 lezers*!

Paris Match is het sterkste premium magazine-brand met 277.499 LLP

CIM Total Brand 2024

Paris Match Belgium viert dit jaar zijn 75ste verjaardag door het grootste Franstalige luxe- en nieuwsmagazine voor vrouwen te worden, een waar gekroond hoofd dat groeit met +14,5%, waar al zijn concurrenten het opgeven!

Ook de website parismatch.be heeft een sterke aanhang, met een maandelijks publiek van 412.608*, dat iets jonger is dan dat van het magazine. De site heeft een goede dynamiek met een grote verscheidenheid aan smaakvolle thema’s.

L’attribut alt de cette image est vide, son nom de fichier est banner-PM-cover-1024x265.jpg.

Naast actuele, celebrity en internationale onderwerpen richt Paris Match zich regelmatig op populaire thema’s en biedt het veel keuzemogelijkheden voor adverteerders:

Elke donderdag creëert het magazine unieke redactionele content die een zeer kwalitatieve advertentie omgeving biedt en ook specifieke doelgroepen kan bereiken met speciale extra oplagen.

Publiceer vóór eind january 2025 uw print- of digitale campagne!

Wilt u meer weten over ons speciale aanbod, neem dan contact met ons op via jean-[email protected] ou [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...