Paris Match, trotse mediapartner van Antica Namur

Goed nieuws voor de kunstwereld: van 13 tot 21 november 2021 loopt Antica Namur in Namur Expo. Een mooi vooruitzicht voor liefhebbers en verzamelaars die vol ongeduld uitkijken naar dit belangrijke evenement! Antica Namur zal het eerste grote kunstevenement zijn…
24 september 2021

Goed nieuws voor de kunstwereld: van 13 tot 21 november 2021 loopt Antica Namur in Namur Expo. Een mooi vooruitzicht voor liefhebbers en verzamelaars die vol ongeduld uitkijken naar dit belangrijke evenement! Antica Namur zal het eerste grote kunstevenement zijn dat in België zijn deuren opent sinds 2020.

Alle ogen zullen gericht zijn op deze beurs in Namen die voor de 44e editie met meer enthousiasme dan ooit 10 dagen lang de talrijke bezoekers en 135 exposanten zal ontvangen. Paris Match is een van de absolute fans. Als trouwe mediapartner zal het magazine deze beroemde beurs op 4 november opnieuw in de kijker zetten in een speciale editie Antica Namur.

Een nummer dat 100% gewijd is aan de selectie van de aanwezige galeriehouders en antiquairs, een bewijs van het groeiende succes en de internationale faam die doorheen de edities werden opgebouwd. “Paris Match deelt de passie voor kunst en zorgt voor redactionele context met tal van ontdekkingen. Een must voor alle kunst- en antiekliefhebbers!”, stipt het team van het magazine aan.

Al meer dan 30 jaar steunt Paris Match actief de kunstsector met een groot aantal speciale edities in samenwerking met gerenommeerde kunstbeurzen zoals BRAFA, Eurantica Brussels, Antica Namur, la Biennale de Paris, TEFAF …

Zin om aanwezig te zijn in de speciale editie ‘Antica Namur’? Neem contact op met ons Paris Match team :

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...