Paris Match, trotse mediapartner van Antica Namur

Goed nieuws voor de kunstwereld: van 13 tot 21 november 2021 loopt Antica Namur in Namur Expo. Een mooi vooruitzicht voor liefhebbers en verzamelaars die vol ongeduld uitkijken naar dit belangrijke evenement! Antica Namur zal het eerste grote kunstevenement zijn dat in België zijn deuren opent sinds 2020. Alle ogen zullen gericht zijn op deze […]

Goed nieuws voor de kunstwereld: van 13 tot 21 november 2021 loopt Antica Namur in Namur Expo. Een mooi vooruitzicht voor liefhebbers en verzamelaars die vol ongeduld uitkijken naar dit belangrijke evenement! Antica Namur zal het eerste grote kunstevenement zijn dat in België zijn deuren opent sinds 2020.

Alle ogen zullen gericht zijn op deze beurs in Namen die voor de 44e editie met meer enthousiasme dan ooit 10 dagen lang de talrijke bezoekers en 135 exposanten zal ontvangen. Paris Match is een van de absolute fans. Als trouwe mediapartner zal het magazine deze beroemde beurs op 4 november opnieuw in de kijker zetten in een speciale editie Antica Namur.

Een nummer dat 100% gewijd is aan de selectie van de aanwezige galeriehouders en antiquairs, een bewijs van het groeiende succes en de internationale faam die doorheen de edities werden opgebouwd. “Paris Match deelt de passie voor kunst en zorgt voor redactionele context met tal van ontdekkingen. Een must voor alle kunst- en antiekliefhebbers!”, stipt het team van het magazine aan.

Al meer dan 30 jaar steunt Paris Match actief de kunstsector met een groot aantal speciale edities in samenwerking met gerenommeerde kunstbeurzen zoals BRAFA, Eurantica Brussels, Antica Namur, la Biennale de Paris, TEFAF …

Zin om aanwezig te zijn in de speciale editie ‘Antica Namur’? Neem contact op met ons Paris Match team :

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

4 niet te missen themadossiers

4 niet te missen themadossiers

Begin september start het nieuwe schooljaar. Dit is de gelegenheid om 4 belangrijke themadossiers van het tweede semester in de kijker te zetten. Ze zijn beschikbaar in print, digitaal, radio en tv en bieden een ideale context om een gesegmenteerd en zeer ontvankelijk publiek te bereiken.

IPM organiseert opnieuw busreizen in samenwerking met influencers

IPM organiseert opnieuw busreizen in samenwerking met influencers

IPM Advertising heeft een innovatieve reclameoplossing ontwikkeld voor de Belgische Federatie van Autobus- en Autocarondernemers (FBAA). Onze reclameregie heeft een partnerschap afgesloten met influencers om duurzaam toerisme onder de aandacht te brengen. De...