Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te…
5 december 2023

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.      

“Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager.

“Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze weergerelateerde inhoud in een passende context te plaatsen, zowel in print met een specifieke lay-out als in digitaal formaat”.

Op digitaal vlak zijn er verschillende mogelijkheden voor u beschikbaar: meteo newsletters met 23.000 monthly impressions, display formats in een weergerelateerde context (185.000 monthly impressions) of zelfs een video pre-roll van onze welbekende Farid (465.000 monthly impressions).

Dit aanbod geldt voor alle adverteerders en vooral voor de sectoren die gelinkt zijn aan toerisme, sport, gezondheid, … kortom voor iedereen die op de een of andere manier kan worden beïnvloed door het veranderende weer of producten promoot die worden geconsumeerd volgens het klimaat (drinks, food, mode, beauty, …).

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op info@ipmadvertising.be !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...