Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te…
5 december 2023

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.      

“Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager.

“Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze weergerelateerde inhoud in een passende context te plaatsen, zowel in print met een specifieke lay-out als in digitaal formaat”.

Op digitaal vlak zijn er verschillende mogelijkheden voor u beschikbaar: meteo newsletters met 23.000 monthly impressions, display formats in een weergerelateerde context (185.000 monthly impressions) of zelfs een video pre-roll van onze welbekende Farid (465.000 monthly impressions).

Dit aanbod geldt voor alle adverteerders en vooral voor de sectoren die gelinkt zijn aan toerisme, sport, gezondheid, … kortom voor iedereen die op de een of andere manier kan worden beïnvloed door het veranderende weer of producten promoot die worden geconsumeerd volgens het klimaat (drinks, food, mode, beauty, …).

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...