Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te…
5 december 2023

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.      

“Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager.

“Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze weergerelateerde inhoud in een passende context te plaatsen, zowel in print met een specifieke lay-out als in digitaal formaat”.

Op digitaal vlak zijn er verschillende mogelijkheden voor u beschikbaar: meteo newsletters met 23.000 monthly impressions, display formats in een weergerelateerde context (185.000 monthly impressions) of zelfs een video pre-roll van onze welbekende Farid (465.000 monthly impressions).

Dit aanbod geldt voor alle adverteerders en vooral voor de sectoren die gelinkt zijn aan toerisme, sport, gezondheid, … kortom voor iedereen die op de een of andere manier kan worden beïnvloed door het veranderende weer of producten promoot die worden geconsumeerd volgens het klimaat (drinks, food, mode, beauty, …).

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de bijlage La Libre Eco Week-end een nieuwe look. Deze 20 pagina’s tellende bijlage bij La Libre bevat elk weekend al het economische en financiële nieuws, inclusief beurskoersen en de waardes van beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...