Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.
“Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager.
“Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze weergerelateerde inhoud in een passende context te plaatsen, zowel in print met een specifieke lay-out als in digitaal formaat”.
Op digitaal vlak zijn er verschillende mogelijkheden voor u beschikbaar: meteo newsletters met 23.000 monthly impressions, display formats in een weergerelateerde context (185.000 monthly impressions) of zelfs een video pre-roll van onze welbekende Farid (465.000 monthly impressions).
Dit aanbod geldt voor alle adverteerders en vooral voor de sectoren die gelinkt zijn aan toerisme, sport, gezondheid, … kortom voor iedereen die op de een of andere manier kan worden beïnvloed door het veranderende weer of producten promoot die worden geconsumeerd volgens het klimaat (drinks, food, mode, beauty, …).
Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op info@ipmadvertising.be !