Onze lieve Henry is overleden

Henry Visart was op vrijdag 25 juni nog steeds op kantoor, zoals gewoonlijk, onvermoeibaar en werkend om ervoor te zorgen dat zijn IPM Advertising de week in goede orde zou afsluiten. Aan het eind van de dag, op de terugweg naar huis, is hij bezweken aan een hartaanval. Hij laat zijn familie, vrienden en alle […]

Henry Visart was op vrijdag 25 juni nog steeds op kantoor, zoals gewoonlijk, onvermoeibaar en werkend om ervoor te zorgen dat zijn IPM Advertising de week in goede orde zou afsluiten.

Aan het eind van de dag, op de terugweg naar huis, is hij bezweken aan een hartaanval. Hij laat zijn familie, vrienden en alle teams van de IPM Group sprakeloos achter.

Henry trad in dienst bij IPM in 1992.  Hij was in zijn dertigste werkjaar en had een encyclopedische kennis van alle media van de groep: van de gedrukte kranten en tijdschriften en de mogelijkheden van de drukkerijen tot de meest gesofisticeerde oplossingen op het Internet.

Henry werd unaniem erkend als een groot man van de sector. Hij had een geweldige persoonlijkheid, hij was steeds attent op service, efficiëntie, respect, innovatie en had altijd de wens om zijn teams vooruit te helpen.

Het is aan hem te danken dat IPM Advertising er al heel vroeg in slaagde de digitale weg in te slaan: hij was voortdurend bezig zichzelf te vernieuwen, nieuwsgierig naar nieuwe dingen, bereid om te leren en vastbesloten om te slagen in deze digitale transformatie.

Hij was de rots van ons agentschap. Hij was onze controletoren, de vernieuwer, de leider, de uitmuntende organisator en hield gedurende deze Covid-crisis het schip energiek overeind om alles soepel te laten verlopen.

Agentschappen en adverteerders die met Henry in contact zijn geweest, zullen getuigen van zijn zorgzame persoonlijkheid en zijn diep verlangen om constructief te handelen.

Bij IPM is de familiegeest erg sterk. Bij deze immense schok van Henry’s dood willen we het hoofd bieden door ons te laten inspireren door zijn waarden. We zullen bij elkaar blijven en doorgaan op zijn grote weg, door zijn humanistische waarden en zijn gevoel voor service en innovatie toe te passen.

Een bedrijf is een groot menselijk avontuur en wij zijn dankbaar dat wij de kans hebben gekregen om samen te werken met zo’n inspirerende, gulle en vriendelijke man.

Wij zijn solidair met zijn vrouw Alice en hun twee kinderen Antoine en Lorane.

François le Hodey

CEO IPM Group 

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

In januari staan onze media geheel in het teken van de Autosalon

In januari staan onze media geheel in het teken van de Autosalon

Ter gelegenheid van de 99e Brussels Motorshow (15 tot 23 januari) zullen La Libre, La DH, Paris Match, L'Avenir en Moustique de auto en kwesties rondom het vervoer in de kijker zetten.  Doe mee aan deze spannende redactionele activiteit en reserveer uw...

Paris Match in 2022: een kalender met uiteenlopende thema’s

Paris Match in 2022: een kalender met uiteenlopende thema’s

In januari staat de auto in de schijnwerpers.  In juni uurwerken. In november juwelen. En ga zo maar door! Paris Match België biedt haar adverteerders het hele jaar door redactionele contexten naar keuze om hun producten en diensten onder de aandacht te brengen...

Logic-Immo.be aanwezig op FEDERIA-congres

Logic-Immo.be aanwezig op FEDERIA-congres

Om de vernieuwde Logic-Immo.be website voor te stellen samen met het spectrum aan mogelijkheden voor zichtbaarheid van de Belgische makelaars op onze partnerwebsites, namen de vertegenwoordigers van Logic-Immo.be deel aan het congres Federia 2021 op 15 oktober jl. in...