Onze lieve Henry is overleden

Henry Visart was op vrijdag 25 juni nog steeds op kantoor, zoals gewoonlijk, onvermoeibaar en werkend om ervoor te zorgen dat zijn IPM Advertising de week in goede orde zou afsluiten. Aan het eind van de dag, op de terugweg…
28 juni 2021

Henry Visart was op vrijdag 25 juni nog steeds op kantoor, zoals gewoonlijk, onvermoeibaar en werkend om ervoor te zorgen dat zijn IPM Advertising de week in goede orde zou afsluiten.

Aan het eind van de dag, op de terugweg naar huis, is hij bezweken aan een hartaanval. Hij laat zijn familie, vrienden en alle teams van de IPM Group sprakeloos achter.

Henry trad in dienst bij IPM in 1992.  Hij was in zijn dertigste werkjaar en had een encyclopedische kennis van alle media van de groep: van de gedrukte kranten en tijdschriften en de mogelijkheden van de drukkerijen tot de meest gesofisticeerde oplossingen op het Internet.

Henry werd unaniem erkend als een groot man van de sector. Hij had een geweldige persoonlijkheid, hij was steeds attent op service, efficiëntie, respect, innovatie en had altijd de wens om zijn teams vooruit te helpen.

Het is aan hem te danken dat IPM Advertising er al heel vroeg in slaagde de digitale weg in te slaan: hij was voortdurend bezig zichzelf te vernieuwen, nieuwsgierig naar nieuwe dingen, bereid om te leren en vastbesloten om te slagen in deze digitale transformatie.

Hij was de rots van ons agentschap. Hij was onze controletoren, de vernieuwer, de leider, de uitmuntende organisator en hield gedurende deze Covid-crisis het schip energiek overeind om alles soepel te laten verlopen.

Agentschappen en adverteerders die met Henry in contact zijn geweest, zullen getuigen van zijn zorgzame persoonlijkheid en zijn diep verlangen om constructief te handelen.

Bij IPM is de familiegeest erg sterk. Bij deze immense schok van Henry’s dood willen we het hoofd bieden door ons te laten inspireren door zijn waarden. We zullen bij elkaar blijven en doorgaan op zijn grote weg, door zijn humanistische waarden en zijn gevoel voor service en innovatie toe te passen.

Een bedrijf is een groot menselijk avontuur en wij zijn dankbaar dat wij de kans hebben gekregen om samen te werken met zo’n inspirerende, gulle en vriendelijke man.

Wij zijn solidair met zijn vrouw Alice en hun twee kinderen Antoine en Lorane.

François le Hodey

CEO IPM Group 

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...