Onze dagbladen stappen vanaf 4 april over op het half-Berliner formaat

Net zoals onze regionale krant L’Avenir kiezen nu ook La Libre en La DH Les Sports+ voor dit praktischer en compacter formaat. De overgang naar het half-Berliner formaat heeft ook gevolgen voor de afmetingen van de advertenties. Hierbij de nieuwe…
7 maart 2023

Net zoals onze regionale krant L’Avenir kiezen nu ook La Libre en La DH Les Sports+ voor dit praktischer en compacter formaat.

De overgang naar het half-Berliner formaat heeft ook gevolgen voor de afmetingen van de advertenties. Hierbij de nieuwe technische fiche voor al onze producten, van kracht vanaf 4 april:

De technische specificaties van onze tariefkaart drukwerk veranderen. Hieronder vindt u de formaten die nu van kracht zijn in onze dagbladen (La Libre, La DH Les Sports+ en L’Avenir).

Let op: de formaten van onze dossiers zijn iets kleiner dan die van onze drie dagbladen. Gelieve daarom rekening te houden met de afmetingen hieronder om een correcte plaatsing van uw advertentie te garanderen.  

De formaten van onze dossiers en bijlagen zijn kleiner dan die van onze kranten. In de tabel hierboven vindt u de nieuwe gestandaardiseerde formaten.

De rate card op onze site verzamelt alle aangepaste afmetingen!  Gelieve de slides 45 en 46 te raadplegen voor meer details.

Ons sales team staat klaar voor al uw vragen: Caroline Bossaert en Sibylle de Meeûs.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...