Onze dagbladen stappen vanaf 4 april over op het half-Berliner formaat

Net zoals onze regionale krant L’Avenir kiezen nu ook La Libre en La DH Les Sports+ voor dit praktischer en compacter formaat. De overgang naar het half-Berliner formaat heeft ook gevolgen voor de afmetingen van de advertenties. Hierbij de nieuwe…
7 maart 2023

Net zoals onze regionale krant L’Avenir kiezen nu ook La Libre en La DH Les Sports+ voor dit praktischer en compacter formaat.

De overgang naar het half-Berliner formaat heeft ook gevolgen voor de afmetingen van de advertenties. Hierbij de nieuwe technische fiche voor al onze producten, van kracht vanaf 4 april:

De technische specificaties van onze tariefkaart drukwerk veranderen. Hieronder vindt u de formaten die nu van kracht zijn in onze dagbladen (La Libre, La DH Les Sports+ en L’Avenir).

Let op: de formaten van onze dossiers zijn iets kleiner dan die van onze drie dagbladen. Gelieve daarom rekening te houden met de afmetingen hieronder om een correcte plaatsing van uw advertentie te garanderen.  

De formaten van onze dossiers en bijlagen zijn kleiner dan die van onze kranten. In de tabel hierboven vindt u de nieuwe gestandaardiseerde formaten.

De rate card op onze site verzamelt alle aangepaste afmetingen!  Gelieve de slides 45 en 46 te raadplegen voor meer details.

Ons sales team staat klaar voor al uw vragen: Caroline Bossaert en Sibylle de Meeûs.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...