Ontdek onze nieuwe digital ratecard !

Onze ratecard biedt innovatieve oplossingen voor « video », « data », display en programmatic advertising. « We wilden ons aanbod vereenvoudigen », begint Thierry Hottat, Director of Operations. « In de huidige digitale wereld is het nog nooit zo…
6 juli 2022

Onze ratecard biedt innovatieve oplossingen voor « video », « data », display en programmatic advertising.

« We wilden ons aanbod vereenvoudigen », begint Thierry Hottat, Director of Operations. « In de huidige digitale wereld is het nog nooit zo eenvoudig geweest om een marketingcampagne te realiseren. Wij willen daarom een ratecard aanbieden die beantwoordt aan de behoeften van de markt ».

De vier digitale mogelijkheden

De nieuwe ratecard focust op vier referentieproducten: display, video, data en programmatic. Daardoor vindt u makkelijk de meest geschikte oplossingen voor uw campagne.

De kracht van video en data

De nieuwe ratecard onderlijnt de expertise van de regie op het gebied van video en data. IPM Advertising heeft meer dan 32 miljoen impressies/maand. Deze worden gegenereerd door een video-inventaris die elke week met 400 nieuwe producties toeneemt: « Met een dagelijks online bereik van 600.000 mensen, zijn wij nu ook een belangrijke speler op de markt », verklaart Thierry Hottat.

Dankzij zes segmenten (durability, Lifestyle, Sport, EcoFin, Food en IMMO), biedt IPM ook geavanceerde targetingmogelijkheden op basis van 1st party data en voldoet het aan alle GDPR-eisen.   

Nieuw product

Nog een nieuwigheid is de In-Mail, een nieuw product waarmee je in een newsletter een enorm gericht doelpubliek kan bereiken. Deze oplossing is vooral geschikt voor de Franstalige Belgische markt. Volgens een studie van de University of Oxford (Digital news report, 2022), verkrijgt 22% van de Belgen informatie via dit kanaal (België staat op de tweede plaats in de wereldranglijst!).

Verder zijn er ook de contents partners, dé onmisbare oplossing voor native advertising.

Al onze aanbiedingen zijn geldig op het hele IPM Advertising-netwerk, waaronder La Libre, La DH, L’Avenir, Paris Match, Moustique, Gourmandiz, Logic-Immo, Télé Pocket, Le Journal des Enfants en natuurlijk LN24.

Bekijk onze nieuwe digital ratecard hier.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...