NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod…
6 februari 2024

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM.

“NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste Belgische krantenuitgevers (IPM, DPG Media, Rossel en Mediahuis) verenigt”», verklaart Marc Hellingh, Sales Manager. “We werken samen om interessante pakketten aan te bieden via onze 12 nieuwstitels waaronder La Libre Belgique, La DH, L’Avenir, maar ook Le Soir, Sud Info, De Standaard, De Morgen, Gazet van Antwerpen, …”. Kortom, een uitstekende nationale coverage welke zeer interessante en geëngageerde doelgroepen garandeert.

Het vernieuwde NP is NP Pulse: “We hebben een onderzoek uitgevoerd dat zich richt op de 4 belangrijkste sectoren van onze adverteerders: automotive, ecofin, FMCG food, non-food en retail.”

De reden hiervoor is dat we hebben kunnen aantonen dat consumenten in een voortdurend veranderende markt worden geconfronteerd met een overvloed aan informatie. Deze studie geeft ons inzicht in hun verwachtingen en informeert adverteerders in deze sectoren:

Wat verwachten ze van dergelijke producten en diensten?

Zowel na als voor de aankoop? Aan wie verlenen ze hun vertrouwen? Enz.”

Met ons NP-aanbod kunnen we meer dan 22 miljoen effectieve contacten bereiken in een veilige en gecertificeerde context, evenals specifieke doelgroepen zoals bijvoorbeeld starters-gezinnen-bemiddelaars.

Meer weten over deze waardevolle sectorinformatie? Neem contact op met Marc marc.hellingh@ipmadvertising.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...

Paris Match viert 75ste verjaardag!

Paris Match viert 75ste verjaardag!

Het wordt dan ook een bijzonder jaar voor het iconische magazine dat deze speciale verjaardag op gepaste wijze zal vieren met een reeks exclusieve dossiers.  Paris Match, opgericht in 1949 en met de beroemde slogan "Le poids des mots. Le choc des photos", staat bekend...