NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod…
6 februari 2024

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM.

“NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste Belgische krantenuitgevers (IPM, DPG Media, Rossel en Mediahuis) verenigt”», verklaart Marc Hellingh, Sales Manager. “We werken samen om interessante pakketten aan te bieden via onze 12 nieuwstitels waaronder La Libre Belgique, La DH, L’Avenir, maar ook Le Soir, Sud Info, De Standaard, De Morgen, Gazet van Antwerpen, …”. Kortom, een uitstekende nationale coverage welke zeer interessante en geëngageerde doelgroepen garandeert.

Het vernieuwde NP is NP Pulse: “We hebben een onderzoek uitgevoerd dat zich richt op de 4 belangrijkste sectoren van onze adverteerders: automotive, ecofin, FMCG food, non-food en retail.”

De reden hiervoor is dat we hebben kunnen aantonen dat consumenten in een voortdurend veranderende markt worden geconfronteerd met een overvloed aan informatie. Deze studie geeft ons inzicht in hun verwachtingen en informeert adverteerders in deze sectoren:

Wat verwachten ze van dergelijke producten en diensten?

Zowel na als voor de aankoop? Aan wie verlenen ze hun vertrouwen? Enz.”

Met ons NP-aanbod kunnen we meer dan 22 miljoen effectieve contacten bereiken in een veilige en gecertificeerde context, evenals specifieke doelgroepen zoals bijvoorbeeld starters-gezinnen-bemiddelaars.

Meer weten over deze waardevolle sectorinformatie? Neem contact op met Marc [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...