NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod…
6 februari 2024

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM.

“NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste Belgische krantenuitgevers (IPM, DPG Media, Rossel en Mediahuis) verenigt”», verklaart Marc Hellingh, Sales Manager. “We werken samen om interessante pakketten aan te bieden via onze 12 nieuwstitels waaronder La Libre Belgique, La DH, L’Avenir, maar ook Le Soir, Sud Info, De Standaard, De Morgen, Gazet van Antwerpen, …”. Kortom, een uitstekende nationale coverage welke zeer interessante en geëngageerde doelgroepen garandeert.

Het vernieuwde NP is NP Pulse: “We hebben een onderzoek uitgevoerd dat zich richt op de 4 belangrijkste sectoren van onze adverteerders: automotive, ecofin, FMCG food, non-food en retail.”

De reden hiervoor is dat we hebben kunnen aantonen dat consumenten in een voortdurend veranderende markt worden geconfronteerd met een overvloed aan informatie. Deze studie geeft ons inzicht in hun verwachtingen en informeert adverteerders in deze sectoren:

Wat verwachten ze van dergelijke producten en diensten?

Zowel na als voor de aankoop? Aan wie verlenen ze hun vertrouwen? Enz.”

Met ons NP-aanbod kunnen we meer dan 22 miljoen effectieve contacten bereiken in een veilige en gecertificeerde context, evenals specifieke doelgroepen zoals bijvoorbeeld starters-gezinnen-bemiddelaars.

Meer weten over deze waardevolle sectorinformatie? Neem contact op met Marc [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...