Les News, belangrijk fundament voor democratie

Gemiddeld besteden de Belgen 539 minuten per dag (ofwel 9 uur) aan mediaconsumptie. Om de aandacht van uw lezer-consument vast te houden, moet u naast de juiste contentmarketing ook een goede mediastrategie kiezen. NP3D (met 3 nieuwe premium digitale formaten:…
5 september 2023

Gemiddeld besteden de Belgen 539 minuten per dag (ofwel 9 uur) aan mediaconsumptie. Om de aandacht van uw lezer-consument vast te houden, moet u naast de juiste contentmarketing ook een goede mediastrategie kiezen. NP3D (met 3 nieuwe premium digitale formaten: mobile, desktop, newsletter) is een revolutionair crossmediaal aanbod, aangepast aan de nieuwe multi-device toepassingen.

Any Time, Any Where, Any Device

Volgens het 2023-rapport van News Power (NP), verklaart 43% van de mensen de pers te raadplegen op om het even welk moment van de dag, van maandag tot zondag. Sterker nog, deze NP-barometer onthult een echte ATAWAD (“Any Time, Any Where, Any Device”): lezers zijn moving targets, actief op diverse digitale platforms; 79% van de ondervraagden geeft ook toe de reclame-inlassingen te lezen. Met zo’n percentage kun je er zeker van zijn dat je boodschap goed wordt opgenomen door je doelgroep! Maar hoe optimaliseer je dit?

Multiplatforms

We hebben onze nieuwste aanwinst NP3D gedoopt voor newsletter + print + digital. Deze 3 formaten vormen het ideale evenwicht tussen bereik en herhaling van uw reclameboodschap. We hebben ook drie strategische elementen gecombineerd om van uw campagne een succes te maken: de aantrekkingskracht van het pack, de interesse van de lezer voor de content inclusief reclame en het eenvoudige totaalaanbod.

Het multiplatforms package biedt u 25 miljoen gewaarborgde contacten. De contentcreatie voor newsbrands kent een grote redactionele kwaliteit, die wordt verzekerd door professionele journalisten. Dit alles natuurlijk tegen een aantrekkelijke prijs vanaf €84.000 netto of een CPM van €3,4!

Wenst u de naamsbekendheid van uw merk te vergroten? Profiteer van ons NP3D-aanbod!

Marc Hellingh : [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...