Laatste oproep voor onze bijlage “Onderneming van morgen” van 29 maart!

Hoe het bedrijf van morgen leiden? Kan digitalisering teams beter doen samenwerken? Wat zijn de nieuwe inzichten rond rekruteren en behouden van talent? Dit zijn enkele topics die u kan terugvinden in de bijlage « L’Entreprise de Demain (de onderneming van morgen)»…
7 maart 2023

Hoe het bedrijf van morgen leiden? Kan digitalisering teams beter doen samenwerken? Wat zijn de nieuwe inzichten rond rekruteren en behouden van talent? Dit zijn enkele topics die u kan terugvinden in de bijlage « L’Entreprise de Demain (de onderneming van morgen)»

Deze print bijlage ingevoegd bij La Libre en La DH Les Sports+, bereikt meer dan 571.000 lezers en richt zich op managers, projectleiders en HR-professionals, zowel in de publieke als de private sector.

De volgende editie verschijnt op 29 maart

Als u wilt profiteren van deze kwalitatieve redactionele context, heeft un nog tot 15 maart de tijd om te reserveren. 

Het thema van deze bijlage is: « De l’inspiration à l’action : pour réussir votre transformation 

De volgende edities zijn gepland op 8 juni en 26 oktober 2023.

Vul uw campagne aan met display of video advertenties op onze sites, verrijkt met datasegmenten ratecard

Om uw advertentie te reserveren, contacteer Caroline Bossaert head of direct market ou Laurane, notre Key Account Manager 

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...