La Libre, nieuwe partner van Antica Namen

Antica Namen wendde zich tot La Libre voor zijn grote comeback! Het wordt het eerste grote kunstevenement dat in België zijn deuren opent sinds 2020 en vindt van 13 tot 21 november 2021 plaats in Namur Expo. Om deze gebeurtenis in…
18 oktober 2021

Antica Namen wendde zich tot La Libre voor zijn grote comeback! Het wordt het eerste grote kunstevenement dat in België zijn deuren opent sinds 2020 en vindt van 13 tot 21 november 2021 plaats in Namur Expo.

Om deze gebeurtenis in de kijker te plaatsen, heeft het organisatieteam voor La Libre en IPM gekozen als nieuwe mediapartner. “Net als Antica Namur is IPM vandaag een gewaardeerde vaste waarde voor de culturele sector. We gaan specifieke communicatie opzetten rond dit evenement dat een must is voor alle kunst- en antiekliefhebbers”, zegt Caroline Bossaert, Head of Sales Direct Market bij IPM Advertising.

Hierbij worden verschillende media ingezet, te beginnen met het supplement ‘Arts Libre’ van woensdag dat de grote lijnen van de editie 2021 zal toelichten, en L’Avenir dat met een digitale campagne komt.

IPMAdvertising steunt de kunstsector, galerijen, exposanten, antiquairs en verkoopzalen actief, en verheugt zich erop om samen met hen dit belangrijke evenement van dichtbij mee te maken!

Wilt u uw merk verbinden aan ‘Antica Namen’? Neem contact op met ons team: [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de bijlage La Libre Eco Week-end een nieuwe look. Deze 20 pagina’s tellende bijlage bij La Libre bevat elk weekend al het economische en financiële nieuws, inclusief beurskoersen en de waardes van beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...