La Libre, nieuwe partner van Antica Namen

Antica Namen wendde zich tot La Libre voor zijn grote comeback! Het wordt het eerste grote kunstevenement dat in België zijn deuren opent sinds 2020 en vindt van 13 tot 21 november 2021 plaats in Namur Expo. Om deze gebeurtenis in…
18 oktober 2021

Antica Namen wendde zich tot La Libre voor zijn grote comeback! Het wordt het eerste grote kunstevenement dat in België zijn deuren opent sinds 2020 en vindt van 13 tot 21 november 2021 plaats in Namur Expo.

Om deze gebeurtenis in de kijker te plaatsen, heeft het organisatieteam voor La Libre en IPM gekozen als nieuwe mediapartner. “Net als Antica Namur is IPM vandaag een gewaardeerde vaste waarde voor de culturele sector. We gaan specifieke communicatie opzetten rond dit evenement dat een must is voor alle kunst- en antiekliefhebbers”, zegt Caroline Bossaert, Head of Sales Direct Market bij IPM Advertising.

Hierbij worden verschillende media ingezet, te beginnen met het supplement ‘Arts Libre’ van woensdag dat de grote lijnen van de editie 2021 zal toelichten, en L’Avenir dat met een digitale campagne komt.

IPMAdvertising steunt de kunstsector, galerijen, exposanten, antiquairs en verkoopzalen actief, en verheugt zich erop om samen met hen dit belangrijke evenement van dichtbij mee te maken!

Wilt u uw merk verbinden aan ‘Antica Namen’? Neem contact op met ons team: [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...