Antica Namen wendde zich tot La Libre voor zijn grote comeback! Het wordt het eerste grote kunstevenement dat in België zijn deuren opent sinds 2020 en vindt van 13 tot 21 november 2021 plaats in Namur Expo.
Om deze gebeurtenis in de kijker te plaatsen, heeft het organisatieteam voor La Libre en IPM gekozen als nieuwe mediapartner. “Net als Antica Namur is IPM vandaag een gewaardeerde vaste waarde voor de culturele sector. We gaan specifieke communicatie opzetten rond dit evenement dat een must is voor alle kunst- en antiekliefhebbers”, zegt Caroline Bossaert, Head of Sales Direct Market bij IPM Advertising.
Hierbij worden verschillende media ingezet, te beginnen met het supplement ‘Arts Libre’ van woensdag dat de grote lijnen van de editie 2021 zal toelichten, en L’Avenir dat met een digitale campagne komt.
IPMAdvertising steunt de kunstsector, galerijen, exposanten, antiquairs en verkoopzalen actief, en verheugt zich erop om samen met hen dit belangrijke evenement van dichtbij mee te maken!
Wilt u uw merk verbinden aan ‘Antica Namen’? Neem contact op met ons team: [email protected]