La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina’s bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat…
10 januari 2025

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina’s bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen.

Wat kunnen de lezers verwachten van de vernieuwde bijlage? Analyses van belangrijke actuele gebeurtenissen, profielschetsen en interviews met sleutelfiguren uit het bedrijfsleven. La Libre Eco Week-end zal ook verslag doen van belangrijke innovaties op digitaal gebied en zal analyses geven van nieuwe trends in human resources, evenals relevante inzichten in belastingzaken en manieren om je financieel en vastgoed vermogen beter te beheren.

Elke zaterdag komt ons team van ervaren journalisten tegemoet aan de behoeften van onze lezers, of het nu gaat om spaarders, ondernemers of gewone burgers die de werking van de economie en de financiële wereld willen begrijpen.

Maar La Libre Eco is bovenal een sterk merk dat elke weekdag in verschillende formaten verschijnt. Print, digitaal en online, met een bereik van meer dan 600.000 lezers en webgebruikers per dag. De afgelopen maanden keken meer dan 100.000 kijkers van het LN24- kanaal elke week naar het programma “Le Mag Eco”.

Zoals u al hebt begrepen, het merk La Libre Eco wil een aantrekkelijk, kwalitatief hoogstaand aanbod bieden dat voldoet aan de verwachtingen van een veeleisend lezerspubliek door middel van een resoluut moderne, interdisciplinaire aanpak.

Wil je profiteren van ons premium publiek? Hebt u vragen?

Contact met ons opnemen : [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...