Kristallen Fondsen: ze zijn er weer!

In 2020 kon de ceremonie rond de Kristallen Fondsen niet plaatsvinden, ook al werden de prijzen virtueel uitgereikt. De economische en financiële wereld in België kijkt dan ook met veel ongeduld uit naar de editie van 2021, die gepland is…
24 september 2021

In 2020 kon de ceremonie rond de Kristallen Fondsen niet plaatsvinden, ook al werden de prijzen virtueel uitgereikt. De economische en financiële wereld in België kijkt dan ook met veel ongeduld uit naar de editie van 2021, die gepland is voor 6 oktober.

De prijzen worden uitgereikt door La Libre Belgique en De Standaard en zetten voor 10 categorieën de beste fondsen in de kijker, op basis van hun prestaties. Deze worden berekend door de vennootschap Symex op 1 jaar en op 3 jaar, van juli 2020 tot juni 2021. Enkel fondsen die in België op de markt worden gebracht voor het grote publiek komen in aanmerking.

Patricia Hupin, Sales Manager Finances bij IPM Advertising, en Isabelle de Laminne, blogster bij MoneyStore.be en redacteur bij La Libre Belgique, tekenen de krijtlijnen van heel deze operatie uit: “Corona is binnengeslopen in ons leven en in onze portefeuille. In een dergelijke context fondsen beheren is een hele krachttoer. Het is immers in een moeilijke omgeving dat de beheerders voor de grootste uitdagingen komen te staan. De Kristallen Fondsen 2021 zullen dan ook het fondsenbeheer in tijden van ongeziene crisis belonen.”

Op 6 oktober ontvangen we op de derde verdieping van de Frankenstraat zo’n 150 verantwoordelijken van beursgenoteerde vennootschappen en uit de private banking, evenals beleggers en fondsbeheerders voor een langverwacht evenement, met als ‘key note speaker‘ Étienne de Callataÿ“, legt Caroline Bossaert, Head of Sales Direct Market bij IPM Advertising, uit.

De volgende dag, op donderdag 7 oktober, wordt een speciaal dossier ingelast in La Libre, verzorgd door de journalisten van de economische redactie. Het zal het volledige palmares van 2021 omvatten, met toelichting bij de methodologie en de visie van de laureaten.

Dergelijke evenementen passen perfect bij het DNA van La Libre Belgique, dat een topmedium is in het economische segment. Meerdere organisaties doen een beroep op ons om hun evenementen te organiseren en hun campagnes kracht bij te zetten. Daarbij profiteren ze van de degelijkheid en invloed van onze media en onze journalisten. IPM Advertising beschikt in al deze domeinen over heel specifieke doelgroepen. Neem gerust contact met ons op om dit te bespreken.

Zin om samen met ons een economisch evenement volgens uw eigen formule uit te werken?  Neem contact op met [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...