Knokke en Paris Match, een lange geschiedenis!

Het medium ‘magazine’ is het zomermedium bij uitstek. Makkelijk om mee te nemen op het strand of de dijk, en de inhoud sluit goed aan bij het vakantiegevoel van er even helemaal tussenuit zijn. Tijdens de zomermaanden stijgt de losse…
12 juli 2021

Het medium ‘magazine’ is het zomermedium bij uitstek. Makkelijk om mee te nemen op het strand of de dijk, en de inhoud sluit goed aan bij het vakantiegevoel van er even helemaal tussenuit zijn. Tijdens de zomermaanden stijgt de losse verkoop gemakkelijk met 30%.

Het bewijs? Paris Match scoort de beste verkoopcijfers van het jaar in de zomer langs de hele Belgische kust, en vooral in Knokke-Zoute. De krantenwinkels van de bekende badplaats verkopen meer dan 5.000 nummer per week, wat een absoluut record is voor een Franstalig magazine.

Orgelpunt van het seizoen is de ‘Special Knokke’, die dit jaar aan zijn vijfentwintigste editie toe is!Dit speciale nummer met exclusieve interviews, unieke reportages en bijzondere ontmoetingen ligt vanaf 5 augustus in de winkel. Een greep uit de inhoud: een wandeling in de groenste kustgemeente of in het natuurpark het Zwin, een buitengewoon kunstparcours, ‘fun shopping’, de discrete charme van het oude Zoute, nieuwe adresjes …

Naar de ‘Special Knokke’, dé zomerklassieker voor onze talrijke lezers, wordt even hard uitgekeken als naar een wafel bij Siska. Paris Match is geëvolueerd van 197.000 lezers in 2008 naar 289.000 lezers in 2021 (gemiddeld wekelijks lezerspubliek) en dezelfde stijgende tendens tekent zich af voor de website parismatch.be en voor de Facebook- en Instagrampagina’s van het magazine.

“Het gedistingeerde lezerspubliek van Paris Match is de perfecte weerspiegeling van het publiek dat onze prestigieuze badplaats aandoet. Bovenop de gebruikelijke oplage worden voor deze Paris Match van 5 augustus 10.000 extra nummers verdeeld”, aldus het team van Paris Match.

Wilt u graag aanwezig zijn in de ‘Special Knokke’? Neem contact op met ons Paris Match-team:

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze...

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid werd dit jaar gelanceerd en is het resultaat van de samenwerking tussen een aantal journalisten van de groep IPM (La Libre, La DH, L'Avenir, Paris Match, Moustique, LN24). Het is een idee dat al een tijdje bestaat: « onderzoek bevorderen,...

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».   "We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs", vertelt Caroline Bossaert, Head...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !