IPM lanceert een nieuw platform voor begrafenisondernemers

Ad2Order is het nieuwe platform voor begrafenisondernemers die een overlijdensbericht in de kranten L’Avenir, La Dernière Heure en La Libre Belgique willen plaatsen. Het platform ging op 2 maart 2021 live. “Het platform Ad2Order biedt begrafenisondernemers een grote autonomie in het…
9 maart 2021

Ad2Order is het nieuwe platform voor begrafenisondernemers die een overlijdensbericht in de kranten L’Avenir, La Dernière Heure en La Libre Belgique willen plaatsen. Het platform ging op 2 maart 2021 live.

“Het platform Ad2Order biedt begrafenisondernemers een grote autonomie in het beheer van hun overlijdensberichten”, aldus Pierre Jehin, hoofd van dit project bij IPM.

“Het is een sector die, per definitie, heel kort op de bal moet spelen. Vroeger moesten de begrafenisondernemers ons aanspreken voor ook maar de kleinste tekstwijziging. Vandaag kunnen ze op dit platform een eigen account aanmaken, advertentieruimte reserveren, de berichten samenstellen op basis van verschillende modellen, de berichten aanpassen en offertes opmaken. Dit alles in een mum van tijd én op eigen houtje. We bieden de begrafenisondernemers ondanks alles wel een extra controle en begeleiding waar nodig.”

Opmerking: via dit platform kan men niet alleen overlijdensberichten, maar ook dankberichten of overlijdensverjaardagen publiceren. De publicatie in verschillende kranten kan erg makkelijk worden gecombineerd.

Dankzij het mooie, moderne Ad2Order-platform beheert u uw berichten in een aangename en intuïtieve omgeving.U hoeft bovendien geen grafisch expert te zijn om een bericht te maken. Vul gewoon de tekst in het formulier in, voeg eventueel een foto toe en bekijk tussentijds al eens eindresultaat.

We voorzien een zachte overgangsperiode: “Ons team blijft de berichten opmaken voor iedereen die dat wenst. U bent dus niet verplicht om het platform te gebruiken. Maar de eerste gebruikers blijken alvast laaiend enthousiast.”

Een demo of meer info? Neem contact op met Pierre Jehin

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...