IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een digitaal aanbod met mogelijkheden…
6 februari 2024

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd!

IPM introduceert een digitaal aanbod met mogelijkheden voor weertargeting. In samenwerking met onze ad tech partner hebben we een innovatieve data-oplossing kunnen ontwikkelen met o.a. uitgever exclusiviteit! Dit betekent concreet dat campagnes nu kunnen worden uitgevoerd op basis van klimatologische criteria zoals temperatuur, zon, regen, vorst, enz.

In de praktijk kan de campagne tegelijkertijd of anticiperend worden opgestart (bijvoorbeeld: de campagne wordt alleen gelanceerd als mooi weer wordt voorspeld dit weekend).

Deze technologie is al beschikbaar voor mediakopers, maar het programmeren ervan is omslachtig. Ons platform biedt daarentegen een geautomatiseerde configuratie, dankzij geolocatie en rechtstreeks in onze ad server.

De gegevens zijn niet alleen van toepassing op België, want we kunnen ook weersinformatie buiten onze grenzen ophalen. Zo kunnen we bijvoorbeeld voor een reisoperator een campagne bedenken als “Het is koud in België, dus ga lekker naar de zon op de Canarische Eilanden!” Er kan worden ingespeeld op een veelheid aan briefings zo divers als sport, voeding, toerisme, gezondheid, enz.

Wilt u ook het mooie weer maken voor uw adverteerders?

Neem contact met ons op via het adres  info@ipmadvertising.be  of bekijk onze ratecard hier

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...

Paris Match viert 75ste verjaardag!

Paris Match viert 75ste verjaardag!

Het wordt dan ook een bijzonder jaar voor het iconische magazine dat deze speciale verjaardag op gepaste wijze zal vieren met een reeks exclusieve dossiers.  Paris Match, opgericht in 1949 en met de beroemde slogan "Le poids des mots. Le choc des photos", staat bekend...