IPM Advertising diversifieert de digitale formaten met JustPremium om onze doelgroepen nog beter te bereiken

Terwijl de sportieve zomer in volle gang was en onze sportredactie zijn XXL-potentieel inzette om hier in geuren en kleuren verslag over uit te brengen, heeft IPM Advertising zich ook dubbel geplooid om creatieve oplossingen op maat aan te reiken…
17 augustus 2021

Terwijl de sportieve zomer in volle gang was en onze sportredactie zijn XXL-potentieel inzette om hier in geuren en kleuren verslag over uit te brengen, heeft IPM Advertising zich ook dubbel geplooid om creatieve oplossingen op maat aan te reiken voor de adverteerders.

Voorbeeld met de georkestreerde campagne “All Red Inside” voor de lancering van het rode Jupiler-bier Euro 2021. Vier redactionele artikels hebben gediend als verankering voor deze Dh-campagne, die op drie verschillende manieren een boost kreeg via AdYouLike, internetinvoegsels en Facebook-posts. “Dankzij deze diversificatie kon een aantal muisklikken worden geregistreerd dat twee keer hoger lag dan de gebruikelijke “benchmark””, verklaart Virginie Claes, Agencies Market Account Executive bij IPM Advertising.

Een andere adverteerder, BMW, heeft ter gelegenheid van het Europees kampioenschap voetbal kunnen genieten van de JustPremium-oplossing. Hierdoor konden speciale, meer gesofisticeerde formaten worden geïntegreerd, zoals video’s die werden geïntegreerd in HPTO, Home Page Take-Over. “Deze inkleding van de site van La DH is een mooie creatieve oplossing die volledig kadert in een sportieve context, een van de sterke punten van onze redacties,” beklemtoont Sibylle de Meeûs, Head of Sales Agencies Market bij IPM Advertising.

Deze twee voorbeelden tonen het vermogen van IPM Advertising aan om de digitale formaten te diversifiëren om onze doelgroepen nog beter te bereiken.

JustPremium, dat is experimenteren met nieuwe innovatieve formaten om campagnes te sofisticeren en te versterken en tegelijkertijd ons te baseren op de striktheid en de kracht van onze premiumsites. Goed om weten: voor het volledige commerciële aanbod van minimaal € 18.000, doet IPM Advertising u momenteel de technische kosten cadeau (waarde € 1.500).

Zin om onze creatieve formules “JustPremium” of andere formules te testen?  Contacteer dan Info@IPMadvertising.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...