IPM Advertising diversifieert de digitale formaten met JustPremium om onze doelgroepen nog beter te bereiken

Terwijl de sportieve zomer in volle gang was en onze sportredactie zijn XXL-potentieel inzette om hier in geuren en kleuren verslag over uit te brengen, heeft IPM Advertising zich ook dubbel geplooid om creatieve oplossingen op maat aan te reiken…
17 augustus 2021

Terwijl de sportieve zomer in volle gang was en onze sportredactie zijn XXL-potentieel inzette om hier in geuren en kleuren verslag over uit te brengen, heeft IPM Advertising zich ook dubbel geplooid om creatieve oplossingen op maat aan te reiken voor de adverteerders.

Voorbeeld met de georkestreerde campagne “All Red Inside” voor de lancering van het rode Jupiler-bier Euro 2021. Vier redactionele artikels hebben gediend als verankering voor deze Dh-campagne, die op drie verschillende manieren een boost kreeg via AdYouLike, internetinvoegsels en Facebook-posts. “Dankzij deze diversificatie kon een aantal muisklikken worden geregistreerd dat twee keer hoger lag dan de gebruikelijke “benchmark””, verklaart Virginie Claes, Agencies Market Account Executive bij IPM Advertising.

Een andere adverteerder, BMW, heeft ter gelegenheid van het Europees kampioenschap voetbal kunnen genieten van de JustPremium-oplossing. Hierdoor konden speciale, meer gesofisticeerde formaten worden geïntegreerd, zoals video’s die werden geïntegreerd in HPTO, Home Page Take-Over. “Deze inkleding van de site van La DH is een mooie creatieve oplossing die volledig kadert in een sportieve context, een van de sterke punten van onze redacties,” beklemtoont Sibylle de Meeûs, Head of Sales Agencies Market bij IPM Advertising.

Deze twee voorbeelden tonen het vermogen van IPM Advertising aan om de digitale formaten te diversifiëren om onze doelgroepen nog beter te bereiken.

JustPremium, dat is experimenteren met nieuwe innovatieve formaten om campagnes te sofisticeren en te versterken en tegelijkertijd ons te baseren op de striktheid en de kracht van onze premiumsites. Goed om weten: voor het volledige commerciële aanbod van minimaal € 18.000, doet IPM Advertising u momenteel de technische kosten cadeau (waarde € 1.500).

Zin om onze creatieve formules “JustPremium” of andere formules te testen?  Contacteer dan [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...