IPM Advertising diversifieert de digitale formaten met JustPremium om onze doelgroepen nog beter te bereiken

Terwijl de sportieve zomer in volle gang was en onze sportredactie zijn XXL-potentieel inzette om hier in geuren en kleuren verslag over uit te brengen, heeft IPM Advertising zich ook dubbel geplooid om creatieve oplossingen op maat aan te reiken…
17 augustus 2021

Terwijl de sportieve zomer in volle gang was en onze sportredactie zijn XXL-potentieel inzette om hier in geuren en kleuren verslag over uit te brengen, heeft IPM Advertising zich ook dubbel geplooid om creatieve oplossingen op maat aan te reiken voor de adverteerders.

Voorbeeld met de georkestreerde campagne “All Red Inside” voor de lancering van het rode Jupiler-bier Euro 2021. Vier redactionele artikels hebben gediend als verankering voor deze Dh-campagne, die op drie verschillende manieren een boost kreeg via AdYouLike, internetinvoegsels en Facebook-posts. “Dankzij deze diversificatie kon een aantal muisklikken worden geregistreerd dat twee keer hoger lag dan de gebruikelijke “benchmark””, verklaart Virginie Claes, Agencies Market Account Executive bij IPM Advertising.

Een andere adverteerder, BMW, heeft ter gelegenheid van het Europees kampioenschap voetbal kunnen genieten van de JustPremium-oplossing. Hierdoor konden speciale, meer gesofisticeerde formaten worden geïntegreerd, zoals video’s die werden geïntegreerd in HPTO, Home Page Take-Over. “Deze inkleding van de site van La DH is een mooie creatieve oplossing die volledig kadert in een sportieve context, een van de sterke punten van onze redacties,” beklemtoont Sibylle de Meeûs, Head of Sales Agencies Market bij IPM Advertising.

Deze twee voorbeelden tonen het vermogen van IPM Advertising aan om de digitale formaten te diversifiëren om onze doelgroepen nog beter te bereiken.

JustPremium, dat is experimenteren met nieuwe innovatieve formaten om campagnes te sofisticeren en te versterken en tegelijkertijd ons te baseren op de striktheid en de kracht van onze premiumsites. Goed om weten: voor het volledige commerciële aanbod van minimaal € 18.000, doet IPM Advertising u momenteel de technische kosten cadeau (waarde € 1.500).

Zin om onze creatieve formules “JustPremium” of andere formules te testen?  Contacteer dan [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...