IPM Advertising diversifieert de digitale formaten met JustPremium om onze doelgroepen nog beter te bereiken

Terwijl de sportieve zomer in volle gang was en onze sportredactie zijn XXL-potentieel inzette om hier in geuren en kleuren verslag over uit te brengen, heeft IPM Advertising zich ook dubbel geplooid om creatieve oplossingen op maat aan te reiken…
17 augustus 2021

Terwijl de sportieve zomer in volle gang was en onze sportredactie zijn XXL-potentieel inzette om hier in geuren en kleuren verslag over uit te brengen, heeft IPM Advertising zich ook dubbel geplooid om creatieve oplossingen op maat aan te reiken voor de adverteerders.

Voorbeeld met de georkestreerde campagne “All Red Inside” voor de lancering van het rode Jupiler-bier Euro 2021. Vier redactionele artikels hebben gediend als verankering voor deze Dh-campagne, die op drie verschillende manieren een boost kreeg via AdYouLike, internetinvoegsels en Facebook-posts. “Dankzij deze diversificatie kon een aantal muisklikken worden geregistreerd dat twee keer hoger lag dan de gebruikelijke “benchmark””, verklaart Virginie Claes, Agencies Market Account Executive bij IPM Advertising.

Een andere adverteerder, BMW, heeft ter gelegenheid van het Europees kampioenschap voetbal kunnen genieten van de JustPremium-oplossing. Hierdoor konden speciale, meer gesofisticeerde formaten worden geïntegreerd, zoals video’s die werden geïntegreerd in HPTO, Home Page Take-Over. “Deze inkleding van de site van La DH is een mooie creatieve oplossing die volledig kadert in een sportieve context, een van de sterke punten van onze redacties,” beklemtoont Sibylle de Meeûs, Head of Sales Agencies Market bij IPM Advertising.

Deze twee voorbeelden tonen het vermogen van IPM Advertising aan om de digitale formaten te diversifiëren om onze doelgroepen nog beter te bereiken.

JustPremium, dat is experimenteren met nieuwe innovatieve formaten om campagnes te sofisticeren en te versterken en tegelijkertijd ons te baseren op de striktheid en de kracht van onze premiumsites. Goed om weten: voor het volledige commerciële aanbod van minimaal € 18.000, doet IPM Advertising u momenteel de technische kosten cadeau (waarde € 1.500).

Zin om onze creatieve formules “JustPremium” of andere formules te testen?  Contacteer dan [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...