Hoe ziet het lezerspubliek van Paris Match België eruit?

Al meer dan 70 jaar heeft Paris Match wekelijks een afspraak met zijn lezers die draait rond emoties en passies, en dit zowel op papier als via de website en de sociale netwerken. In een ontmenselijkte wereld, waar alleen cijfers tellen,…
23 februari 2021

Al meer dan 70 jaar heeft Paris Match wekelijks een afspraak met zijn lezers die draait rond emoties en passies, en dit zowel op papier als via de website en de sociale netwerken. In een ontmenselijkte wereld, waar alleen cijfers tellen, waar informatie vaak abstract blijft, wil Paris Match een baken zijn.

Een uitzonderlijk lezerspubliek

Paris Match is trouw aan zijn waarden en ambities en onderscheidt zich door zijn unieke aanpak die informatie en ontspanning met elkaar combineert. Zo weet het 565.000 lezers (papier, digitale en webeditie) te boeien. Als echt mediummerk 360° dat uniek is op de Belgische markt, staat het meer dan ooit voor het gewicht van woorden, de kracht van foto’s.

Associeer uzelf met dit legendarische blad en bereik uw doelgroep!

De Target Group Monitor (TGM) is een vijfjaarlijks onderzoek naar de koopgewoonten en het gedrag van de Belgische consumenten. Het licht 21 sectoren door en omvat duizenden gegevens.In dit onderzoek bewijst Paris Match zijn hoogstaande prestaties en bevestigt het zijn prestige.

Op basis van deze TGM trekt Paris Match vooral lezers aan met het volgende profiel:

  • Aangetrokken door tuinen: 77% van de lezers van Match heeft een tuin.

  • Bekommerd om kwaliteit: 73% verklaart dat de kwaliteit van een aankoop belangrijker is dan de prijs ervan.

  • Gevoelig voor merken: 54% gaat akkoord om meer te betalen voor merken.

  • Stellen bioproducten op prijs: 44% koopt minstens eenmaal per week bioproducten, en 68% leest aandachtig de etiketten van schoonheids-, verzorgings- en hygiënische producten.

  • Grote liefhebbers van horloges: 33% beslist (mee) over de aankoop van een horloge.

  • Eigenaars van een tweede verblijf in het buitenland: tweemaal zo vaak bij het lezerspubliek van Paris Match in verhouding tot de Belgische bevolking!

Hebt u vragen over het lezerspubliek van Paris Match België?

  • Wilt u uw merk associëren met dit legendarische blad uit de informatieve pers?

Neem contact op met Jean-Pierre Tordeurs 0475/511 462 – Michel Druart 0475/467 134 – Natacha El-Guennouni 0486/021 868

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze...

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid werd dit jaar gelanceerd en is het resultaat van de samenwerking tussen een aantal journalisten van de groep IPM (La Libre, La DH, L'Avenir, Paris Match, Moustique, LN24). Het is een idee dat al een tijdje bestaat: « onderzoek bevorderen,...

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».   "We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs", vertelt Caroline Bossaert, Head...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !