Hoe ziet het lezerspubliek van Paris Match België eruit?

Al meer dan 70 jaar heeft Paris Match wekelijks een afspraak met zijn lezers die draait rond emoties en passies, en dit zowel op papier als via de website en de sociale netwerken. In een ontmenselijkte wereld, waar alleen cijfers tellen,…
23 februari 2021

Al meer dan 70 jaar heeft Paris Match wekelijks een afspraak met zijn lezers die draait rond emoties en passies, en dit zowel op papier als via de website en de sociale netwerken. In een ontmenselijkte wereld, waar alleen cijfers tellen, waar informatie vaak abstract blijft, wil Paris Match een baken zijn.

Een uitzonderlijk lezerspubliek

Paris Match is trouw aan zijn waarden en ambities en onderscheidt zich door zijn unieke aanpak die informatie en ontspanning met elkaar combineert. Zo weet het 565.000 lezers (papier, digitale en webeditie) te boeien. Als echt mediummerk 360° dat uniek is op de Belgische markt, staat het meer dan ooit voor het gewicht van woorden, de kracht van foto’s.

Associeer uzelf met dit legendarische blad en bereik uw doelgroep!

De Target Group Monitor (TGM) is een vijfjaarlijks onderzoek naar de koopgewoonten en het gedrag van de Belgische consumenten. Het licht 21 sectoren door en omvat duizenden gegevens.In dit onderzoek bewijst Paris Match zijn hoogstaande prestaties en bevestigt het zijn prestige.

Op basis van deze TGM trekt Paris Match vooral lezers aan met het volgende profiel:

  • Aangetrokken door tuinen: 77% van de lezers van Match heeft een tuin.

  • Bekommerd om kwaliteit: 73% verklaart dat de kwaliteit van een aankoop belangrijker is dan de prijs ervan.

  • Gevoelig voor merken: 54% gaat akkoord om meer te betalen voor merken.

  • Stellen bioproducten op prijs: 44% koopt minstens eenmaal per week bioproducten, en 68% leest aandachtig de etiketten van schoonheids-, verzorgings- en hygiënische producten.

  • Grote liefhebbers van horloges: 33% beslist (mee) over de aankoop van een horloge.

  • Eigenaars van een tweede verblijf in het buitenland: tweemaal zo vaak bij het lezerspubliek van Paris Match in verhouding tot de Belgische bevolking!

Hebt u vragen over het lezerspubliek van Paris Match België?

  • Wilt u uw merk associëren met dit legendarische blad uit de informatieve pers?

Neem contact op met Jean-Pierre Tordeurs 0475/511 462 – Michel Druart 0475/467 134 – Natacha El-Guennouni 0486/021 868

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...