« Essentielle Auto » wordt « Essentielle Mobilité »

De bijlage « Essentielle Auto » verandert van naam om beter te kunnen inspelen op de laatste trends. Voortaan wordt de bijlage omgedoopt naar « Essentielle Mobilité ». « Door deze evolutie streven we naar een groter thema-aanbod en meer…
5 april 2022

De bijlage « Essentielle Auto » verandert van naam om beter te kunnen inspelen op de laatste trends. Voortaan wordt de bijlage omgedoopt naar « Essentielle Mobilité ».

« Door deze evolutie streven we naar een groter thema-aanbod en meer gevarieerde inhoud : de moto, de fleet, de elektrische boom en de nieuwe consumentgewoonten (autodelen, private lease, …). Maar de auto blijft wel een belangrijke plaats innemen in het magazine », verklaart Dorian Leurquin, Direct Market Key Accountmanager.

Het magazine verschijnt drie keer per jaar, in april, juni en oktober. De bijlage zit bij La Libre (46 140 exemplaren), la DH (44 680 exemplaren) en L’Avenir (78.000 exemplaren). Een totaal van 170 000 exemplaren en een bereik van 936 000 potentiële lezers.

« Het doelpubliek en het adverteerdersbestand wordt dus steeds groter. We wensen ook meer te focussen op alle aspecten van duurzame mobiliteit (elektrische fietsen, openbaar vervoer, …) »

Ook online

Er is ook een specifiek digitaal aanbod beschikbaar, of het nu gaat om gesponsorde inhoud, banners of uitgebreide digitale campagnes.

Interesse om te adverteren in « Essentielle Mobilité » ? Neem contact op met Caroline Bossaert, Head of Sales – Direct Market: [email protected]  

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...