De bijlage « Essentielle Auto » verandert van naam om beter te kunnen inspelen op de laatste trends. Voortaan wordt de bijlage omgedoopt naar « Essentielle Mobilité ».
« Door deze evolutie streven we naar een groter thema-aanbod en meer gevarieerde inhoud : de moto, de fleet, de elektrische boom en de nieuwe consumentgewoonten (autodelen, private lease, …). Maar de auto blijft wel een belangrijke plaats innemen in het magazine », verklaart Dorian Leurquin, Direct Market Key Accountmanager.
Het magazine verschijnt drie keer per jaar, in april, juni en oktober. De bijlage zit bij La Libre (46 140 exemplaren), la DH (44 680 exemplaren) en L’Avenir (78.000 exemplaren). Een totaal van 170 000 exemplaren en een bereik van 936 000 potentiële lezers.
« Het doelpubliek en het adverteerdersbestand wordt dus steeds groter. We wensen ook meer te focussen op alle aspecten van duurzame mobiliteit (elektrische fietsen, openbaar vervoer, …) »
Ook online
Er is ook een specifiek digitaal aanbod beschikbaar, of het nu gaat om gesponsorde inhoud, banners of uitgebreide digitale campagnes.
Interesse om te adverteren in « Essentielle Mobilité » ? Neem contact op met Caroline Bossaert, Head of Sales – Direct Market: [email protected]