« Essentielle Auto » wordt « Essentielle Mobilité »

De bijlage « Essentielle Auto » verandert van naam om beter te kunnen inspelen op de laatste trends. Voortaan wordt de bijlage omgedoopt naar « Essentielle Mobilité ». « Door deze evolutie streven we naar een groter thema-aanbod en meer…
5 april 2022

De bijlage « Essentielle Auto » verandert van naam om beter te kunnen inspelen op de laatste trends. Voortaan wordt de bijlage omgedoopt naar « Essentielle Mobilité ».

« Door deze evolutie streven we naar een groter thema-aanbod en meer gevarieerde inhoud : de moto, de fleet, de elektrische boom en de nieuwe consumentgewoonten (autodelen, private lease, …). Maar de auto blijft wel een belangrijke plaats innemen in het magazine », verklaart Dorian Leurquin, Direct Market Key Accountmanager.

Het magazine verschijnt drie keer per jaar, in april, juni en oktober. De bijlage zit bij La Libre (46 140 exemplaren), la DH (44 680 exemplaren) en L’Avenir (78.000 exemplaren). Een totaal van 170 000 exemplaren en een bereik van 936 000 potentiële lezers.

« Het doelpubliek en het adverteerdersbestand wordt dus steeds groter. We wensen ook meer te focussen op alle aspecten van duurzame mobiliteit (elektrische fietsen, openbaar vervoer, …) »

Ook online

Er is ook een specifiek digitaal aanbod beschikbaar, of het nu gaat om gesponsorde inhoud, banners of uitgebreide digitale campagnes.

Interesse om te adverteren in « Essentielle Mobilité » ? Neem contact op met Caroline Bossaert, Head of Sales – Direct Market: [email protected]  

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...