« Essentielle Auto » wordt « Essentielle Mobilité »

De bijlage « Essentielle Auto » verandert van naam om beter te kunnen inspelen op de laatste trends. Voortaan wordt de bijlage omgedoopt naar « Essentielle Mobilité ». « Door deze evolutie streven we naar een groter thema-aanbod en meer…
5 april 2022

De bijlage « Essentielle Auto » verandert van naam om beter te kunnen inspelen op de laatste trends. Voortaan wordt de bijlage omgedoopt naar « Essentielle Mobilité ».

« Door deze evolutie streven we naar een groter thema-aanbod en meer gevarieerde inhoud : de moto, de fleet, de elektrische boom en de nieuwe consumentgewoonten (autodelen, private lease, …). Maar de auto blijft wel een belangrijke plaats innemen in het magazine », verklaart Dorian Leurquin, Direct Market Key Accountmanager.

Het magazine verschijnt drie keer per jaar, in april, juni en oktober. De bijlage zit bij La Libre (46 140 exemplaren), la DH (44 680 exemplaren) en L’Avenir (78.000 exemplaren). Een totaal van 170 000 exemplaren en een bereik van 936 000 potentiële lezers.

« Het doelpubliek en het adverteerdersbestand wordt dus steeds groter. We wensen ook meer te focussen op alle aspecten van duurzame mobiliteit (elektrische fietsen, openbaar vervoer, …) »

Ook online

Er is ook een specifiek digitaal aanbod beschikbaar, of het nu gaat om gesponsorde inhoud, banners of uitgebreide digitale campagnes.

Interesse om te adverteren in « Essentielle Mobilité » ? Neem contact op met Caroline Bossaert, Head of Sales – Direct Market: Caroline.Bossaert@IPMGroup.be  

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze...

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid werd dit jaar gelanceerd en is het resultaat van de samenwerking tussen een aantal journalisten van de groep IPM (La Libre, La DH, L'Avenir, Paris Match, Moustique, LN24). Het is een idee dat al een tijdje bestaat: « onderzoek bevorderen,...

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».   "We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs", vertelt Caroline Bossaert, Head...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !