Er zijn veel communicatiemogelijkheden in november!

Doe de test in uw omgeving. Op de vraag ‘Wat is voor u de vreselijkste maand van het jaar?’ antwoordt ongeveer 1 op de 2 Belgen: november! November is een maand die de Belgen verdeelt. Enerzijds zijn er mensen die…
14 september 2021

Doe de test in uw omgeving. Op de vraag ‘Wat is voor u de vreselijkste maand van het jaar?’ antwoordt ongeveer 1 op de 2 Belgen: november!

November is een maand die de Belgen verdeelt. Enerzijds zijn er mensen die dit zo ongeveer de vreselijkste periode van het jaar vinden: de feestdagen zijn nog ver weg, het wordt vroeg donker, de lucht is grijs, de straten zijn triest en er is geen enkel lichtpuntje aan de horizon!

Anderen daarentegen zien het glas als halfvol: de kortere dagen zijn typische ‘cocoon’-momenten en Halloween vormt het startsein van een aantal bijzondere dagen.

‘Er zijn veel belangrijke dagen: Singles’ Day op de 11e, Black Friday op de 26e, en zijn kleine broertje Cyber Monday op de 29e,’ somt Sibylle de Meeûs, hoofd Sales Agencies Market bij IPM Advertising, op. Sibylle en haar team zagen deze kans en bedachten bijzonder aantrekkelijke en impactvolle pakketten: drie pakketten voor drie verschillende budgetten – 5000, 10.000 en 15.000 euro – geldig voor digitale campagnes van 1 of 2 dagen vanaf 1 tot 31 november.

Wat hebben al deze pakketten gemeen? ‘We benutten volop alle mogelijkheden van het internet door het aantal speciale, meer geavanceerde formats uit te breiden zoals de HPTO-filmpjes (Home Page Take-Over), een format met veel impact. Er wordt rekening gehouden met lezen op zowel computer als mobiele telefoon,’ legt Sibylle uit. ‘Neem vooral contact met ons op om uw merkbekendheid te vergroten en deze mogelijkheden met ons te bespreken Daag ons uit! ’

Meer weten over onze novemberpakketten? Neem contact op met info@ipmadvertising.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Verkiezingen 2024: La Libre Belgique, uw vierde macht

Verkiezingen 2024: La Libre Belgique, uw vierde macht

De polls die in samenwerking met de RTBF werden uitgevoerd in de aanloop naar de verkiezingen van 2024 - waarvan de eerste op 12 oktober werd gepubliceerd - maken deel uit van de verschillende onderzoeken om te peilen naar politieke attitudes. “Voor de politieke...

Onze apps zijn vernieuwd!

Onze apps zijn vernieuwd!

Een van IPM's hoofdprojecten sinds het begin van 2023 was het pimpen van de DH, La Libre en L'Avenir apps. Missie geslaagd met de lancering van de vernieuwde DH app die werd uitgebracht op 27/11. De volgende twee staan gepland voor het einde van het jaar. Maar waarom...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !