Er zijn veel communicatiemogelijkheden in november!

Doe de test in uw omgeving. Op de vraag ‘Wat is voor u de vreselijkste maand van het jaar?’ antwoordt ongeveer 1 op de 2 Belgen: november! November is een maand die de Belgen verdeelt. Enerzijds zijn er mensen die dit zo ongeveer de vreselijkste periode van het jaar vinden: de feestdagen zijn nog ver […]

Doe de test in uw omgeving. Op de vraag ‘Wat is voor u de vreselijkste maand van het jaar?’ antwoordt ongeveer 1 op de 2 Belgen: november!

November is een maand die de Belgen verdeelt. Enerzijds zijn er mensen die dit zo ongeveer de vreselijkste periode van het jaar vinden: de feestdagen zijn nog ver weg, het wordt vroeg donker, de lucht is grijs, de straten zijn triest en er is geen enkel lichtpuntje aan de horizon!

Anderen daarentegen zien het glas als halfvol: de kortere dagen zijn typische ‘cocoon’-momenten en Halloween vormt het startsein van een aantal bijzondere dagen.

‘Er zijn veel belangrijke dagen: Singles’ Day op de 11e, Black Friday op de 26e, en zijn kleine broertje Cyber Monday op de 29e,’ somt Sibylle de Meeûs, hoofd Sales Agencies Market bij IPM Advertising, op. Sibylle en haar team zagen deze kans en bedachten bijzonder aantrekkelijke en impactvolle pakketten: drie pakketten voor drie verschillende budgetten – 5000, 10.000 en 15.000 euro – geldig voor digitale campagnes van 1 of 2 dagen vanaf 1 tot 31 november.

Wat hebben al deze pakketten gemeen? ‘We benutten volop alle mogelijkheden van het internet door het aantal speciale, meer geavanceerde formats uit te breiden zoals de HPTO-filmpjes (Home Page Take-Over), een format met veel impact. Er wordt rekening gehouden met lezen op zowel computer als mobiele telefoon,’ legt Sibylle uit. ‘Neem vooral contact met ons op om uw merkbekendheid te vergroten en deze mogelijkheden met ons te bespreken Daag ons uit! ’

Meer weten over onze novemberpakketten? Neem contact op met info@ipmadvertising.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Video-advertenties : een troef binnen de redactionele context

Video-advertenties : een troef binnen de redactionele context

Volgens een recente studie (Video Observe march 2022, IP) keek de Belg in 2021 gemiddeld 5u13 naar video-inhoud per dag. Gemiddeld zou 63% van deze inhoud gerelateerd zijn aan televisie, de rest zou web-inhoud of social media content zijn. De TV generatie en de...

Informatieve newsletters : een advertentieruimte om te overwegen

Informatieve newsletters : een advertentieruimte om te overwegen

IPM-groep verstuurt regelmatig talrijke newsletters die heel wat reclamemogelijkheden bieden :  keuze van de periode, aantal vertoningen, capping of kliks per dag, enz. « De inhoud is praktisch reclamevrij. Maar de IPM newsletters bieden interessante...