Een supplement ‘Feestelijk Brussel’ in het kader van Winterpret

Na maanden van social distancing staat deze editie van Winterpret in het teken van weerzien en samen dingen beleven, een menselijke waarde die de Belgen hoog in het vaandel dragen. Vijf weken lang, van 26 november tot 2 januari, verschijnen de traditionele attracties opnieuw in Brussel: kerstmarkt, klank- en lichtspel op de Grote Markt, ijsbaan, reuzenrad, […]

Na maanden van social distancing staat deze editie van Winterpret in het teken van weerzien en samen dingen beleven, een menselijke waarde die de Belgen hoog in het vaandel dragen.

Vijf weken lang, van 26 november tot 2 januari, verschijnen de traditionele attracties opnieuw in Brussel: kerstmarkt, klank- en lichtspel op de Grote Markt, ijsbaan, reuzenrad, draaimolens … En aangezien de Europese Commissie 2021 heeft uitgeroepen tot het Europees Jaar van het Spoor, draagt Winterpret zijn steentje bij via de organisatie van culturele activiteiten rond mobiliteit: technische hoogstandjes, 3D-projecties, videomappings en initiatieven rond het thema spoorwegen.

Op 3 december treffen de lezers van La Libre Belgique en La DH midden in hun krant een supplement Feestelijk Brussel aan. “Het is onze ambitie om die activiteiten onder de aandacht te brengen en te tonen dat Brussel alles uit de kast haalt om bezoekers aan te trekken. We willen deze dynamiek ondersteunen, de horeca en de handelszaken in het stadscentrum een duwtje in de rug geven”, zegt Caroline Bossaert, Head of Sales Direct Market bij IPM Advertising.

Onze journalisten zullen ingaan op onderwerpen als duurzame evenementen, het hotelaanbod in het stadscentrum, feestelijke gastronomie, het culturele aanbod op kerst- en oudejaarsavond, de veiligheid in de stad, de toegankelijkheid voor PBM, intermodaliteit en micromobiliteit (fietsen, steps …) enz.

Wilt u graag aanwezig zijn in het supplement ‘Feestelijk Brussel’ van 3 december? Neem dan contact op met ons team: info@ipmadvertising.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

In januari staan onze media geheel in het teken van de Autosalon

In januari staan onze media geheel in het teken van de Autosalon

Ter gelegenheid van de 99e Brussels Motorshow (15 tot 23 januari) zullen La Libre, La DH, Paris Match, L'Avenir en Moustique de auto en kwesties rondom het vervoer in de kijker zetten.  Doe mee aan deze spannende redactionele activiteit en reserveer uw...

Paris Match in 2022: een kalender met uiteenlopende thema’s

Paris Match in 2022: een kalender met uiteenlopende thema’s

In januari staat de auto in de schijnwerpers.  In juni uurwerken. In november juwelen. En ga zo maar door! Paris Match België biedt haar adverteerders het hele jaar door redactionele contexten naar keuze om hun producten en diensten onder de aandacht te brengen...

Logic-Immo.be aanwezig op FEDERIA-congres

Logic-Immo.be aanwezig op FEDERIA-congres

Om de vernieuwde Logic-Immo.be website voor te stellen samen met het spectrum aan mogelijkheden voor zichtbaarheid van de Belgische makelaars op onze partnerwebsites, namen de vertegenwoordigers van Logic-Immo.be deel aan het congres Federia 2021 op 15 oktober jl. in...