Een supplement ‘Feestelijk Brussel’ in het kader van Winterpret

Na maanden van social distancing staat deze editie van Winterpret in het teken van weerzien en samen dingen beleven, een menselijke waarde die de Belgen hoog in het vaandel dragen. Vijf weken lang, van 26 november tot 2 januari, verschijnen de…
9 november 2021

Na maanden van social distancing staat deze editie van Winterpret in het teken van weerzien en samen dingen beleven, een menselijke waarde die de Belgen hoog in het vaandel dragen.

Vijf weken lang, van 26 november tot 2 januari, verschijnen de traditionele attracties opnieuw in Brussel: kerstmarkt, klank- en lichtspel op de Grote Markt, ijsbaan, reuzenrad, draaimolens … En aangezien de Europese Commissie 2021 heeft uitgeroepen tot het Europees Jaar van het Spoor, draagt Winterpret zijn steentje bij via de organisatie van culturele activiteiten rond mobiliteit: technische hoogstandjes, 3D-projecties, videomappings en initiatieven rond het thema spoorwegen.

Op 3 december treffen de lezers van La Libre Belgique en La DH midden in hun krant een supplement Feestelijk Brussel aan. “Het is onze ambitie om die activiteiten onder de aandacht te brengen en te tonen dat Brussel alles uit de kast haalt om bezoekers aan te trekken. We willen deze dynamiek ondersteunen, de horeca en de handelszaken in het stadscentrum een duwtje in de rug geven”, zegt Caroline Bossaert, Head of Sales Direct Market bij IPM Advertising.

Onze journalisten zullen ingaan op onderwerpen als duurzame evenementen, het hotelaanbod in het stadscentrum, feestelijke gastronomie, het culturele aanbod op kerst- en oudejaarsavond, de veiligheid in de stad, de toegankelijkheid voor PBM, intermodaliteit en micromobiliteit (fietsen, steps …) enz.

Wilt u graag aanwezig zijn in het supplement ‘Feestelijk Brussel’ van 3 december? Neem dan contact op met ons team: [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...